شلیک موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی

سیاسی/ بین الملل 5f8a790a3d3db_5f8a790a3d3dd ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شامگاه جمعه یک راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

پایگاه خبری عبری زبان "مفزاک درومی" از شلیک یک راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی خبر داد.

منبع مذکور مدعی شد که این راکت به منطقه‌ای باز در شهرک صهیونیستی "نتیو هعسراه" در شمال نوار غزه اصابت کرده و بر اثر آن چندین صهیونیست هم زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی به جزئیات بیشتری در این باره اشاره ای نکرده است.

از سوی دیگر، پایگاه خبری عبری زبان "مفزاک راعام" اعلام کرد که ده‌ها بالن آتش‌زا از غزه به سمت اراضی اشغالی ارسال شده است.

"مفزاک راعام" تصریح کرد که احتمالا مسئول راکتی که دقایقی قبل از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده، جنبش جهاد اسلامی باشد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جوانان فلسطینی می گویند که ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی در واکنش به ادامه بازداشت اسیر ماهر اخرس انجام گرفته است.

مقاومت فلسطین طی روزهای گذشته بارها نسبت به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان به ویژه اسیر ماهر اخرس که از ۸۴ روز پیش دست به اعتصاب غذا زده، هشدار داده بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رکوردزنی روزانه کرونا در ایران/ راز مرگ‌های «خودساخته» در پاییز

ش اکتبر 17 , 2020
آمارهای کرونا هر روز سیر صعودی نشان می‌دهد، به طوری که رکوردهای ابتلا و مرگ و میر، روزانه شکسته می‌شود و و هر روز شاهد موارد بیشتری از ابتلا به این ویروس و فوت بیماران کرونایی هستیم. به گزارش خبرنگار مهر، این روزها که دنیا درگیر بیماری کرونا است، کشور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000