مناسب‌ترین خودرو برای خانواده‌ها به بازار می آید/ عکس

5f89d924c3695_5f89d924c3698 Buick Enclave به عنوان یک خودرو خانوادگی مجهز، نیمه لوکس، کودک نشین و زیبا ارائه می‌شود.

Buick Enclave به عنوان یک خودرو خانوادگی مجهز، نیمه لوکس، کودک نشین و زیبا ارائه می‌شود. با این حال قیمت مناسب آن، باعث می شود متقاضیان از خرید خودروهایی مانند BMW، مرسدس بنز و ولوو منصرف شوند و به سمت خرید این خودرو روند.

به اشتراک گذاشتن بسیاری از امکانات مکانیکی آن با Chevrolet Traverse در بازار، موقعیت آن را تقویت نمی‌کند، اگرچه موتور V-۶ و رفتار رانندگی آن نرم و قابل قبول است. Enclave در کابین مناسب بار و ظاهر زیبایی که دارای انحنا و زیبایی است، تجارت می‌کند.

Buick Enclave با بسته بندی جدید و اختیاری تور‌های ورزشی در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. این بسته ظاهری جدید که به طور انحصاری در تریم میان رده اسنس موجود است، یک مشبک جلو مشکی، دور پنجره مشبک به رنگ بدنه و چرخ‌های ۲۰ اینچی کروم و گرافیت را به آن اضافه می‌کند.

اکنون همه مدل‌های Enclave با سیستم اطلاعات سرگرمی به روز شده با صفحه نمایش ۸.۰ اینچی ارائه می‌شوند. دوربین‌های پشتیبان با کیفیت بالا و دوربین‌های ۳۶۰ درجه نیز موجود است. مدل‌های برتر و پیشرفته Avenir به لطف عملکرد ماساژ برای راننده و سرنشین جلو، کمی بیشتر در تجملات ارائه می‌دهند.

///

پشتیبانی کمری با قابلیت تنظیم چهار جهت نیز اکنون برای آن صندلی‌ها استاندارد است. Avenir لیفت صورت ظریفی را به صورت پانل‌های پایین بدنه دریافت می‌کند که به جای پلاستیکی سیاه برای ظاهری زیبا، رنگ آمیزی شده اند.

با صرف هزینه‌های کلان در مدل Avenir با مشخصات عالی، فضای مجللی را که از یک شاسی بلند ممتاز انتظار داریم کاملاً جلب نمی‌کند، بنابراین می‌توانیم پس انداز کنیم و با میان رده Essence همراه شویم. این وسیله نقلیه کاملاً مجهز خانوادگی با ویژگی‌های فراوان است که مسافران را راضی نگه می‌دارد. Wi-Fi داخلی، صندلی‌های چرمی سوراخ دار و شش پورت USB از امکانات این خودرو خوب است.

///

در زیر کاپوت Enclave یک موتور ۳.۶ لیتری V-۶ قرار دارد که ۳۱۰ اسب بخار قدرت دارد و از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک با جابجایی روان، جلو یا هر چهار چرخ را می‌راند. این سریعترین کراس اوور نیست، اما Enclave به اندازه کافی سریع است که هرگز دلیلی برای اضطراب در هنگام رانندگی در شهر یا ادغام در بزرگراه وجود ندارد و موتور در حالی که کابین مسافر را بدون مزاحمت ترک می‌کند، به کار خود ادامه می‌دهد.

برای کسانی که به ظرفیت یدک کشی شدید نیاز دارند، بیوک یک بسته Trailering ارائه می‌دهد که ظرفیت Enclave را به ۵۰۰۰ پوند افزایش می‌دهد. فرمان برای یک کراس اوور بازخورد مناسبی را ارائه می‌دهد، نسبتاً واضح پاسخ می‌دهد و وزن خوبی دارد.

///

این غیرمنصفانه است که انتظار بهره وری سوخت اقتصادی و اتومبیل را از یک خودرو سه ردیفه مانند Enclave داشته باشیم، اما رقبایی مانند ولوو XC۹۰ و Acura MDX به سادگی از آن در این گروه سبقت می‌گیرند. اما رتبه بندی EPA این خودروها را در گرمای نزدیک به یکدیگر حمل می‌کند و در مسیر تست اقتصاد سوخت در بزرگراه جهان واقعی ما Enclave Avenir چهار چرخ محرک ما دقیقاً همان چیزی را که وعده داده بود تحویل می‌دهیم.

///

کابین Enclave : بیوک بسیاری از ویژگی‌های راحتی را در خود جای داده است. در مجموع، طراحی داخلی زیبا و کاربردی است، اما کیفیت مواد و توجه به جزئیات باعث می‌شود Enclave نتواند با رقبای لوکس خود رقابت کند.‌ تر و تمیز بودن چوب در کابین به نظر می‌رسد و احساس زیبایی می‌کند، سایه بان‌های آفتابگیر سقف پانوراما اختیاری کار نمی‌کنند و فقط صندلی ردیف دوم سمت مسافر به جلو می‌لغزد تا مسافران ردیف سوم را به داخل و خارج برساند.

///

در فاصله بین دو دریچه تهویه هوا نامتقارن قرار گرفته است و سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی IntelliLink استاندارد ۸.۰ اینچی Enclave را در خود جای داده است. رابط کاربر پسند است و در یک آرایش زیبا با گرافیک واضح و ویژگی‌های فراوان ارائه شده است. Apple CarPlay و Android Auto هر دو استاندارد هستند و کاربران می‌توانند دستگاه‌های خود را از طریق یک نقطه اتصال Wi-Fi داخلی که از طریق اتصال داده ۴G LTE تأمین می‌شود، به اینترنت متصل کنند.

///

پیمایش با ترافیک به موقع و به روزرسانی‌های آب و هوا و همچنین یک پد شارژ بی سیم برای تلفن‌های هوشمند اختیاری است. هر سه ردیف صندلی نیز دارای دو پورت USB برای شارژ دستگاه‌ها هستند.

اگر فضای بار اصلی‌ترین نگرانی شماست، Enclave بهترین گزینه در این بخش است، زیرا در هر تنظیمات بیشترین فوت مکعب فضای ذخیره سازی را ارائه می‌دهد. فضای کافی برای صندلی‌های کودک و رتبه بندی پنج ستاره تست تصادف از سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه جالب به نظر می‌رسد، اما افزودن تقریباً تمام ویژگی‌های کمک راننده Enclave نیاز به ارتقا به نسخه گران‌تر دارد – چیزی که ممکن است برخی خریداران را دلسرد کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

لوازم خانگی باز هم گرانتر می‌شود؟

ش اکتبر 17 , 2020
سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم‌خانگی گفت: تامین کامل نیاز داخل به لوازم خانگی و بازگرداندن تعادل به عرضه و تقاضا، نیازمند حمایت هرچه بیشتر از تولید داخل است. «حمیدرضا غزنوی» امروز (پنج‌شنبه) افزود: اگر افزایش تولید اتفاق نیفتد، قیمت‌ها بالاتر خواهد رفت. سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم‌خانگی یادآور شد:‌ با وجود افزایش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000