وزیر دفاع سابق مکزیک در آمریکا بازداشت شد

سیاسی/ بین الملل 5f89fdc36d3f0_2020-10-16_23-38 منابع خبری آمریکا از بازداشت وزیر دفاع سابق مکزیک به اتهام قاچاق مواد مخدر و پولشویی در فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس خبر دادند.

آسوشیتدپرس به نقل از دو منبع آگاه که خواستند نام‌شان فاش نشود، نوشت که سیان فوئگوس با حکم اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به بازداشتگاه منتقل شده است. یکی از این افراد گفته است که این حکم در پیوند با اتهام وزیر پیشین مکزیکی به دست داشتن در قاچاق مواد مخدر و نیز اتهامات مربوط به پولشویی بوده است.

طبق گزارش یورونیوز، اداره مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده آمریکا هنوز در این زمینه اظهار نظری نکرده است، اما مارسلو ابرارد، وزیر امور خارجه مکزیک، در حساب توئیتر خود نوشت که کریستوفر لاندائو، سفیر آمریکا در مکزیکوسیتی وی را از دستگیری ژنرال بازنشسته مکزیکی مطلع کرده و گفته که سی‌ینفوئگوس حق دریافت کمک کنسولی را دارد.

سیانفوئگوس ظاهرا هنگامی که به همراه خانواده‌اش وارد فرودگاه لس آنجلس شد، دستگیر شده است. اعضای خانواده وی آزاد شدند و خود او را به بازداشتگاه متروپولیتن بردند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چاووشی خوانی رضا صادقی در برنامه زنده/ ویدئو

ج اکتبر 16 , 2020
چاووشی خوانی رضا صادقی را مشاهده ‌کنید.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000