آیا دلار ۱۰ هزار تومان ارزان می‌شود؟

5f89a4da7f5f5_2020-10-16_17-19 دبیر کل اتاق مشترک ایران و عراق گفت: اگر شوک روانی و سیاسی به بازار وارد شود، امکان کاهش نرخ ارز به محدوده ۲۰ هزار تومان وجود دارد .

حمید حسینی با اعلام این مطلب در گفتگویی، افزود: نکته مهم ین است که بازار در انتظار اتفاقی خاص است، اتفاقی که معنی شوک سیاسی و روانی داشته باشد اما مولفه نقدینگی را فراموش نکنید .

وی در توضیح این مطلب افزود: حجم نقدینگی در ایران بسیار بالاست و طبق آمار هر روز ۱۵۰۰میلیارد تومان به حجم نقدینگی افزوده می‌شود،از این روز بعید است که نرخ ارز به قیمت ماه‌های قبل بازگردد. این فعال اقتصادی تاکید کرد: بخش مهمی از افزایش قیمت ارز به تحریم، کاهش درآمد حاصل از فروش نفت و همچنین نپیوستن به اف‌ای‌تی‌اف و بلوکه شدن پول‌های ایران در سایر کشورها مرتبط است.

به گفته وی بازار ارز دیگر امکان بازگشت به قیمت ماه‌های قبل یعنی محدوده کمتر از بیست هزار تومان را ندارد و در نتیجه اتفاقات مثبت می تواند ریزش قیمت ها در این محدوده را رقم بزند . وی تاکید کرد:طبق آمارصادرات نفتی ایران به تازگی روندی افزایشی را تجربه کرده است .

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

از ال90 جدید مدل 2021 رونمایی شد/ عکس

ج اکتبر 16 , 2020
ال۹۰ جدید یا تندر۹۰ 2021 با نام اصلی داچیا لوگان (به رومانیایی: Dacia Logan) رونمایی شد. داچیا، (به رومانیایی: Dacia) شرکت خودروسازی رومانیایی است، که به نام یک منطقه تاریخی در کشور رومانی، نامگذاری شده‌ است. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000