ساخت واکسن کرونا ۹ تریلیون دلار به درآمد جهان اضافه می‌کند

5f895d62170c5_5f895d62170c9 رییس صندوق بین‌المللی پول گفت: همکاری قدرتمند بین‌المللی برای ساخت واکسن کرونا می‌تواند ریکاوری اقتصادی جهان را سرعت ببخشد و ۹ تریلیون دلار به درآمد جهان اضافه کند.

کریستالینا جورجیه‌وا گفت: همکاری قدرتمند بین‌المللی برای ساخت واکسن می‌تواند ریکاوری اقتصادی جهان را سرعت ببخشد و ۹ تریلیون دلار تا سال ۲۰۲۵ به درآمد جهان اضافه کند.

جورجیه‌وا پس از اجلاس مدیران آی‌ام‌اف به خبرنگاران گفت: من از آمریکا و چین می‌خواهم مشوق‌های اقتصادی قدرتمندی ارائه کنند که بتواند به تقویت ریکاوری اقتصادی جهانی کم کند.

رئیس آی‌ام‌اف گفت: اگر ما بتوانیم پیشرفت سریعی در همه‌جا داشته باشیم می‌توانیم به ریکاوری اقتصادی جهان سرعت ببخشیم و می‌توانیم تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۹ تریلیون دلار به درآمد جهان اضافه کنیم که این می‌تواند باعث کاهش فاصله درآمد کشورهای فقیر و کشورهای ثروتمند شود.

او گفت: ساخت و توزیع واکسن که برای همگان قابل تهیه و مقرون به صرفه باشد کلید جلوگیری از ماندگاری طولانی زخم‌های بر پیکر اقتصاد جهان است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قدیری ابیانه به سیدحسن خمینی: کاندیداتوری‌ات در انتخابات ۱۴۰۰ یک اشتباه فاحش است، حیثیت خود را زیر سؤال می‌بری

ج اکتبر 16 , 2020
سیاسی/ انتخابات یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در انتخابات سال ۱۴۰۰ یک اشتباه فاحش است. محمدحسن قدیری ابیانه با اشاره به احتمال مطرح شدن نام حسن خمینی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: بعید است که حسن خمینی چنین اشتباه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000