مسافر یک روز می‌آید و می‌رود، اما رنج و سختی‌اش برای شهر میزبان تا مدت‌ها باقی می‌ماند

سیاسی/ مجلس 5f887ef01e223_2020-10-15_20-25 نماینده گرگان و آق قلا در مجلس نسبت به حضور تعداد زیاد مسافران در شمال کشور معترض است و می‌گوید: مسافر یک روز می‌آید و می‌رود اما رنج و سختی‌اش برای شهر میزبان تا مدت‌ها باقی می‌ماند.

غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با خبر فوری خطاب به مسافران شمال می گوید: با خودتان نگویید یک روزه می‌رویم و برمی‌گردیم؛ شما یک روز می‌آیید اما رنج و سختی‌اش برای شهر میزبان تا مدت‌ها باقی می‌ماند.
این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه بسیار خوشبینانه است که فکر کنیم تنها با توصیه می‌توانیم شرایط را کنترل کنیم، بیان می کند: مقام معظم رهبری هم فرمودند که نگاه قانونی از همان ابتدا باید وجود داشته باشد.
منتظری اظهار می کند: اگر مردم نخواهند رعایت کنند، ستاد کرونا هیچ کاری نمی‌تواند بکند.

گفت وگو با منتظری را اینجا بشنوید:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آزادسازی ۱۵۰میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران، معادلات انتخابات ۱۴۰۰ را تغییر خواهد داد / پشت‌پرده خوش‌بینی روحانی به اقتصاد ۶ماهه دوم سال

ج اکتبر 16 , 2020
با اعمال تحریم‌های ضد ایرانی از سوی آمریکا، ۱۵۰ میلیارد دلار از منابع ارزی ایران در کشورهای دیگر مسدود شد. اگر تحریم‌ها برداشته شود، این منابع به تدریج آزاد خواهد شد. برخی کارشناسان رقم بدهی ۱۰۰ میلیارد دلاری از اروپا را مطرح کرده و معتقدند که بخش بزرگ این طلب‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000