در روزهای پایانی صفر نه به مشهد بروید و نه به اماکن تفریحی / کادر درمان خسته است / تحریم‌ها نمی‌گذارد دارو وارد کنیم

5f888d930aaf0_2020-10-15_21-27

رئیس سازمان حج و زیارت می‌گوید: در ایام آخر صفر، خواهان توقف سفرهایی هستیم که به سمت مشهد و اماکن تفریحی هستند.

علیرضا رشیدیان در گفت‌وگو با خبر فوری با بیان اینکه نقل مکان‌ها و جابجایی‌های اخیر آمار کرونا را افزایش داده، اظهار کرد: آمار ابتلای جدید به صورت خانوادگی است و این نشان دهنده نقل مکان‌ها و جابجایی‌های اخیر است.

عضوستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: در اماکن زیارتی پروتکل‌های بهداشتی به صورت دقیق و کامل رعایت می‌شود اما در بین راه و در مکان‌های تفریحی چنین شرایطی وجود ندارد.
استاندار سابق خراسان رضوی بیان کرد: با وجود تحریم‌ها ما برای وارد کردن دارو و مواد اولیه مشکل داریم، کادر درمانی خسته اند، تجهیزات درمانی هم در این مدت به طور مستمر استفاده شده و استهلاک خودش را دارد. در این شرایط چرا مردم دقت لازم را ندارند؟

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

«ابوباران» به چاپ دوم رسید

ج اکتبر 16 , 2020
«ابوباران» کتاب خاطرات مصطفی نجیب، جانشین فرمانده و بنیانگذار تیپ فاطمیون که هفته گذشته منتشر شد در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید. «ابوباران» کتاب خاطرات مصطفی نجیب، جانشین فرمانده و بنیانگذار تیپ فاطمیون که هفته گذشته منتشر شد در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000