ازسرگیری پروازهای تهران به هامبورگ و کلن

5f8826a7da125_2020-10-15_14-08 مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز مجدد پروازهای تهران به آلمان و دو مقصد هامبورگ و کلن در هفته‌های آتی خبر داد.

حسین جهانی درباره از سرگیری پروازهای ایران-آلمان اظهارکرد: پس از ماه‌ها وقفه در پروازهای خارجی به دلیل شیوع ویروس کرونا ایران‌ایر پروازهای خود را از هفته آینده به آلمان آغاز خواهد کرد.

وی افزود: از دوشنبه هفته آینده ۲۸ مهر ماه مصادف با ۱۹ اکتبر پرواز تهران-هامبورگ از سر گرفته می‌شود و از ششم آبان ماه مصادف با ۲۷ اکتبر نیز روزهای سه‌شنبه هر هفته این پرواز ادامه خواهد داشت.

به گفته او پروازهای تهران-کلن نیز از جمعه ۹ آبان ماه برابر با ۳۰ اکتبر از سرگرفته خواهد شد و در روزهای جمعه هر هفته نیز ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: این پروازها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توافق شده بین دو کشور آغاز شده و جزییات شرایط و ضوابط به محض نهایی شدن اعلام خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چای قرمز آفریقایی در درمان کرونا موثر است

پ اکتبر 15 , 2020
تیمی از محققان بین المللی در حال بررسی گیاه رویبوس معروف به چای قرمز آفریقایی در تاثیر بر درمان بیماری کووید۱۹ هستند. چای رویبوس که با نام چای قرمز هم شناخته می‌شود از بوته گیاه آسپالاتوس لینیریز (Aspalathus Linearis) تهیه می‌شود و این گیاه به طور معمول بومی آفریقای جنوبی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000