آغاز توقف ورود و خروج به ۵ استان کشور

5f87fde98582e_2020-10-15_11-14 بر اساس اعلام وزارت بهداشت ورود و خروج از استان‌های تهران، البرز ، اصفهان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی به غیر از خودروهای امدادی، اورژانسی و حمل و نقل عمومی از ساعت ۲۴ دیشب ممنوع شد.

با توجه به این ممنوعیت ،‌ آخرین وضعیت محورهای شمالی حکایت از تردد روان دارد. محور های چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت و برگشت) خلوت است.

همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند.

با این حال ترافیک سنگین در آزادراه کرج – تهران محدوده پل فردیس گزارش شده است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی ، سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور ، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۸۵ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۰.۵ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۱ درصد ، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عراق، آتش زیر خاکستر

پ اکتبر 15 , 2020
سیاسی/ بین الملل در حالیکه که پمپئو می گوید از وضعیت در عراق راضی است اما فقر و نارضایتی در این کشور می تواند بار دیگر مشکل ساز باشد. در عراق اوضاع مدام در حال عجیب تر شدن است. مقامات عراقی نتوانسته اند به قول و قرارهای خود عمل کنند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000