ادعای پمپئو درباره برنامه هسته‌ای ایران

سیاسی/ بین الملل 5f87dfcdbdf62_5f87dfcdbdf65 وزیر امور خارجه آمریکا باری دیگر با ادعای این که برنامه هسته ای ایران یک تهدید محسوب می شود، گفت که کشورش مانع دستیابی ایران به سلاح هسته ای خواهد شد.

مایک پمپئو با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران در صفحه توییترش نوشت: ایران مدعی است که سلاح هسته ای نمی خواهد، سپس با برنامه هسته ای اش جهان را تهدید می کند. تمام ملت ها باید اخاذی ایران را رد کنند.
پمپئو ادامه داد: آمریکا هیچ گاه به کشور اول حامی تروریسم اجازه نخواهد داد که خطرناکترین سلاح جهان را داشته باشد و بله ما می توانیم از آن ممانعت کنیم و می توانیم.
ادعای پمپئو درباره برنامه هسته ای ایران در حالی مطرح می شود که بنا به فتوای مقام معظم رهبری، تولید، نگه داری و به کارگیری تسلیحات هسته ای حرام است و بر این اساس مقامات کشورمان تاکید کرده اند برنامه هسته ای ایران اهداف نظامی را دنبال نمی کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چه کسی مانع عشق سر داووس و میساندی شد؟/ افشاگری بازیگر "بازی تاج و تخت"

پ اکتبر 15 , 2020
کانینگهام می‌گوید در مقابل ایده‌ نویسندگان در مورد رابطه‌ی عاشقانه‌ دو شخصیت سر داووس و میساندی مقاومت کرده است. لیام کانینگهام در کتاب "آتش اژدها را نمی‌کشد" که هفته‌ گذشته منتشر شده و تاریخچه شفاشی "بازی تاج‌وتخت" را شرح می‌دهد، فاش کرده است که نویسندگان به او پیشنهاد کرده‌اند شخصیتش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000