شرکت زودهنگام نزدیک به ۱۳ میلیون رای دهنده آمریکایی در انتخابات

سیاسی/ بین الملل 5f87de7eee3bd_2020-10-15_09-00 تاکنون نزدیک به ۱۳ میلیون رای دهنده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کرده اند.

شمار افرادی که در وضعیت ویژه همه گیری ویروس کرونا و همزمان شدن آن با انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در آمریکا در انتخابات زودهنگام شرکت می‌کنند افزایش چشمگیری داشته و بر پایه‌ی تازه‌ترین داده ها، تاکنون نزدیک به ۱۳ میلیون نفر رای داده اند.

بر این اساس، آمار و ارقامی که از مجموع ۴۲ ایالت بدست آمده نشان می‌دهد تاکنون ۱۲ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۸۴۲ نفر در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری رای داده اند. مجموع آرایی که ۳۸ ایالت درخواست کرده اند بیش از ۳۷ میلیون و پانصد هزار برگه رای است.

در ایالت پنسیلوانیا، ۷۷ درصد از دموکرات‌ها و ۱۵ درصد از جمهوریخواهان در انتخابات زودهنگام رای داده اند. در فلوریدا، ۵۱ درصد از آرایی که بازگشته و شمارش شده از افرادی بوده که به اسم دموکرات ثبت نام کرده و رای داده اند. در مقابل، ۲۹ درصد از برگه‌های رای که بازگشته از افرادی بوده که خودشان را جمهوریخواه ثبت نام کرده بودند.

در ایالت تگزاس نیز ۷۶۲ هزار و ۵۶۰ نفر رای داده اند. جو بایدن، نامزد حزب دموکرات و دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی و نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در روز سوم نوامبر رقابت می‌کنند. تاکنون این حجم از شرکت زودهنگام رای دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بی سابقه بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اجاره ساعتی قطعات یدکی خودرو جهت معاینه فنی به علت گرانی

پ اکتبر 15 , 2020
عضو هیئت مدیره اتحادیه لوازم یدکی خودرو اظهار داشت: دارنده خودرو با علم به اینکه لاستیک‌های خودرو مورد تایید قرار نمی‌گیرد یا لاستیک دست دوم سالم که مورد تایید معاینه فنی است می‌خرد یا مبلغی در قبال اجاره ساعتی میپردازد. مهدی کاظمی در مورد اجاره قطعات خودرو برای معاینه فنی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000