روسیه در حمله هکری علیه پارلمان نقش داشته است

سیاسی/ بین الملل 5f86e6fa6457c_5f86e6fa6457e وزیر خارجه نروژ با اعلام اینکه روسیه در حمله هکری اوت سال جاری میلادی علیه سیستم ایمیلی پارلمان دست داشته، گفت: این حمله یک رویداد جدی است که بر اکثر عملکرد این نهاد بسیار دموکراتیک کشور اثر گذاشته است.

اینه اریکسن سوریده گفت:‌ این ارزیابی ماست که روسیه در این حمله هکری دست داشته است.

سفارت روسیه در اسلو نیز در پیامی فیسبوکی اعلام کرد: شواهدی ارائه نشد و چنین اتهاماتی غیرقابل قبول هستند. آنچه که اتفاق افتاده، اقدام تحریک آمیز جدی و عمدی است که تنها باعث مخدوش شدن روابط بین دو کشور می‌شود.

یکی از مقام‌های پارلمانی نروژ گفت: پارلمان در ۲۴ اوت سال جاری میلادی هدف حمله جدی و متمرکز سایبری قرا گرفت و حساب ایمیل تعداد کمی از اعضای پارلمان و کارمندان هک شد. همچنین داده‌های مختلفی از ایمیل‌های این افراد دانلود شده است. این حمله سایبری به پلیس گزارش شد و سرویس امنیت کشور در حال بررسی آن است.

پارلمان نروژ بعدا اعلام کرد، ‌اطلاعات محرمانه چون تعداد نیروهای امنیت اجتماعی، اطلاعات بانکی و سایر اطلاعات شخصی به همراه شماره‌های تماس و فعالیت‌های سیاسی مقدماتی اعضا ممکن است به سرقت رفته باشند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

توضیح رییس سازمان بورس درباره واریز سود سهامداران عدالت

چ اکتبر 14 , 2020
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سود سهامداران عدالت که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، به حساب شخصی واریز و سود افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند، به حساب شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی واریز می‌شود. سهام عدالت برای ۴۹ میلیون ایرانی از ۱۴ سال اختصاص یافته است که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000