منع عبور و مرور در ۵ کلانشهر با موافقت روحانی/ ویدئو

5f86bdadae7c2_2020-10-14_12-28

وزیر بهداشت گفت: دیروز خدمت رییس جمهور درخواستی ارائه دادیم تا ما در ۵ شهر مهم که شیوع کرونا بالا است مثل تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه اجازه دهند در این سه روز منع عبور و مرور اعمال کنیم.

سعید نمکی در جاشیه جلسه امروز هیئت دولت گفت: متاسفانه ویروس کرونا دچار جهش‌هایی شده و اینکه بیماری‌افزایی آن چقدر افزایش پیدا کرده مشخص نیست اما در گرفتار کردن مردم جهت زیادی داشته و زنگ خطر جدی برای همه مردم ایران است.

وی افزود: با تشدید شرایط فعلی و‌ اعمال جریمه‌ها امیدوارم موفق شویم. دیروز خدمت رئیس‌جمهور درخواستی ارائه دادیم تا در 5 شهر مهم که شیوع کرونا بالاست مثل تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه اجازه دهند در این سه روز منع عبور و مرور اعمال کنیم که مورد موافقت رئیس‌جمهور قرار گرفت.

این خبر تکمیل می‌شود…

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تکاوران ارتش چگونه ۳۴ روز مقابل ارتش بعث در خرمشهر ایستادند؟

چ اکتبر 14 , 2020
طنز‌و‌سرگرمی/ تاریخ یکی از داستان‌هایی که برای مردم کشورمان بازگو نشده، مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر است. زمانی که کلمه دفاع مقدس در هر جایی استفاده می شود، یادآور روزهایی است که بسیاری از مردم کشورمان داوطلبانه به میدان جنگ اعزام می شدند. اعزام های داوطلبانه هزاران نفر برای دفاع از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000