انجام هر گونه سفر از مبدا و مقصد مشهد ممنوع شد

5f86c78ca95e7_2020-10-14_13-10

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور حفظ سلامت مردم ، انجام هر گونه سفر در روز‌های پایانی ماه صفر از مقصد و مبدا مشهد مقدس ممنوع است.

او با قدردانی از همراهی مردم شریف و همکاری تمامی مسئولان در برگزاری مراسم‌های مذهبی و عزاداری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، افزود: این در حالی است که در برخی نقاط مشهد این دستورات بهداشتی رعایت نمی‌شود و ایستگاه‌های صلواتی با قدرت تمام دایر شده که این موضوع و موارد مشابه موجبات نگرانی جدی خادمان سلامت در این استان را فراهم آورده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: از مسئولان ارشد خراسان رضوی می خواهم در جهت کنترل و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، اقدام جدی و عاجل را در دستور کار قرار دهند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آزمایش داروی ضدکرونای مورد استفاده برای ترامپ متوقف شد

چ اکتبر 14 , 2020
یک شرکت داروسازی مطرح آمریکا آزمایش داروی آنتی‌پادی که برای درمان ترامپ بکار رفت را متوقف کرد. «الی لی‌لی اند کامپنی» که شرکت چندملیتی داروسازی است و دفتر مرکزی آن در ایندیاناپولیس آمریکا قرار دارد، سه‌شنبه اعلام کرد آزمایش بالینی تحت حمایت دولت از درمان آنتی‌بادی کووید-۱۹ که مشابه درمانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000