دولت آمریکا سال‌ها درباره بشقاب‌پرنده‌ها پنهان‌کاری کرده است

سیاسی/ بین الملل 5f8684d52b009_2020-10-14_08-25 رهبر سابق اکثریت مجلس سنای آمریکا گفته دولت این کشور سال‌ها تلاش کرده شواهد مربوط به «اشیای پرنده ناشناس» (بشقاب‌پرنده‌ها) را از عموم مخفی کند.

«هری رید» گفته دولت این کشور سال‌ها تلاش کرده شواهد مربوط به «اشیای پرنده ناشناس» (بشقاب‌پرنده‌ها) را از عموم مخفی کند.

هری رید در مستندی جدید به نام « Phenomenon» که درباره بشقاب‌پرنده‌ها است گفت درباره اکثر شواهد و مستندانی که دولت درباره این اجسام مرموز در اختیار دارداطلاع‌رسانی نشده است.

این سیاستمدار ۸۰ ساله گفت که دولت آمریکا تمامی آنچه می‌توانسته را برای جلوگیری از آشکارشدن حقایق درباره این اشیای پرنده ناشناس انجام داده است.

او گفت: «دولت فدرال در تمام این سال‌ها این موضوع را پنهان کرده و جلوی آشکارشدن حقایق را گرفته است. فکر می‌کنم این برای کشورمان خیلی خیلی بد است.»

این مستند به شرح تاریخچه‌ای از مشاهده شیای پرنده ناشناس در ایالات متحده و سایر نقاط دنیا پرداخته است. بخشی از فیلم به ماجرایی در سال ۱۹۶۷ اشاره می‌کند که بعد از ظاهر شدن یک بشقاب‌پرنده بر فراز یکی از پایگاه‌های موشکی آمریکا ۱۰ فروند از موشک‌ها از کار افتاده‌اند.

هری رید گفت: «اگر رئیس‌جمهور دستور می‌داد آن موشک‌ها شلیک شوند، انجام این کار امکان‌پذیر نبود.»

پنتاگون مردادماه سال جاری سه ویدئوی مربوط به بشقاب‌پرنده‌ها را منتشر کرد. وزارت دفاع آمریکا مجوز انتشار این سه ویدئوی محرمانه را که یکی از آنها در نوامبر ۲۰۰۴ و دو ویدئو دیگر در ژانویه ۲۰۱۵ ضبط شده‌ بودند، صادر کرد.

«هری رید در آن زمان از انتشار این ویدئوها استقبال کرد اما گفت که نیاز به اقدامات بیشتری است و در پیامی توییتری نوشت: «خوشحالم که پنتاگون در نهایت این تصاویر را منتشر کرد اما این تنها سطحی از تحقیقات و مواد موجود است. آمریکا باید نگاه جدی و علمی به این مسئله و هرگونه پیامدهای احتمالی برای امنیت ملی بیاندازد. مردم آمریکا شایسته آن هستند که مطلع شوند».

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شطرنج باد؛ فیلم هیچکاکی ایرانی پس از ۴۴ سال در جشنواره لومیر نمایش داده شد

چ اکتبر 14 , 2020
نسخه مرمت شده فیلم ایرانی «شطرنج باد» شامگاه دوشنبه ۲۱ مهر در جریان دوازدهمین دوره جشنواره فیلم «لومیر» در شهر لیون فرانسه به نمایش درآمد. فیلم «شطرنج باد» به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا اصلانی، محصول ۱۳۵۵ است که در خود ایران تنها یک بار آن هم قبل از انقلاب نمایش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000