با چین و چروک و افتادگی پوست خود چه کنیم؟

وقتی به آینه نگاه میکنیم و با علائم پیری در پوست خود مواجه میشویم ناخوداگاه اعتماد به نفس ما کاهش می یابد و حس ناخوشایندی نسبت به خود پیدا میکنیم.خطوط خنده عمیق،چین و چروک های روی صورت و پوست شل و آویزان از جمله علائم پیری پوست هستند که اگر در مراحل اولیه به درمان آن ها بپردازیم میتوانیم پوستی شاداب و باطراوت داشته باشیم یکی از این روش ها که افتادگی پوست را درمان میکند روش لیفت با نخ است که به دلیل اینکه یک روش غیر جراحی است امروزه بسیار پرطرفدار شده است

مقایسه لیفت با نخ با سایر روش های جوان سازی پوست:
یکی دیگر از روش های مورد استفاده برای جوان سازی پوست روش HIFU است که مانند لیفت پوست صورت را سفت میکند،چین و چروک ها را از بین میبرد و علاوه بر آن منافذ پوست را کوچک میکند در این روش از امواج اولتراسوند برای تحریک کلاژن سازی استفاده میشود که باعث سفت شدن پوست میشود این امواج در واقع همان امواج مورد استفاده در دستگاه های سونوگرافی میباشن. یکی از معایب این روش احساس سوزن سوزن شدن روی پوست به مدت یک هفته است که نتیجه استفاده از امواج اولتروسوند است.
در روش لیفت با نخ از نخ های مخصوص برای بخیه زدن روی پوست استفاده میشود و این امر باعث کشیده شدن پوست و از بین رفتن حالت افتادگی آن نیز میشود علاوه بر آن کلاژنی که توسط بدن برای بهبودی زخم ها تولید میشود به پوست فرد حالت انعطاف پذیری میدهد. برای اطلاعات بیشتر بر روی لیفت صورت با نخ آرمان الهیه کلیک کنید. این روش در مقایسه با سایر روش های درمانی مشابه کاملا کم عارضه و بی خطر است و فرد بلافاصله بعد از انجام آن میتواند به زندگی و فعالیت های روزمره خود بازگردد.
شناخت انواع لیفت با نخ:
دو روش مختلف لیفت با نخ وجود دارد این دو روش شاملNova threads و Silhouette instalift میباشند.در حالی که این دو روش از مکانیسم یکسانی استفاده میکنند اما تفاوت های اساسی بین آن ها وجود دارد که به شرح آن ها میپردازیم.
1)روش Nova threads:نخ های مورد استفاده در این روش از پلی دیوکسانون ساخته شده اند که ماده ای سازگار با محیط زیست است که قابل جذب توسط بدن هستند.این نخ ها به آرامی حل میشوند و 6 ماه در بدن شما میمانند نخ های PDO بیشتر از آن که قابلیت لیفت و بالا کشیدن پوست داشته باشند،تولید کلاژن را تحریک میکنند بنابراین ماندگاری آن حدود 1 تا 2 سال است. اثرات این نخ را در لیفت بینی نمیتوان نادیده گرفت.
2)روشSilhouette instalift:نخ های مورد استفاده در این روش نیز از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده اند اما تفاوتی که با نخ های PDO دارند این است که این نخ ها حاوی خارهای کوچک مخروطی روی خود هستند و کلاژن کمتری تولید میکنند اما خاصیت لیفت بیشتری دارند و به مدت 12 ماه در بدن باقی می مانند بنابراین نتایج حاصل شده تا 3 سال ادامه دارد.

چه فاکتورهایی برای انتخاب روش لیفت با نخ مهم است؟
فاکتورهای مهمی که باید برای این درمان در نظر گرفت عبارتند از:سن،سلامتی،میزان شلی پوست،ضخامت پوست و انتظاراتی که فرد دارد.در واقع اگر بخواهیم نگاه واقع بینانه ای به این روش داشته باشیم باید یادآور شویم که لیفت با نخ نتیجه ای دقیقا مشابه با لیفت صورت نخواهد نداشت گرچه هر دو روش افتادگی پوست را بهبود میبخشند اما تفاوت هایی با هم دارند.جراحی لیفت صورت شامل از بین بردن پوست اضافی با برش دادن این قسمت هاست اما لیفت با نخ صورت شما را فقط تا چند میلی متر بالا میکشد با این تعابیر اگر شلی پوست خفیف و متوسط دارید لیفت با نخ برای شما روشی مناسب است. برای انجام این تکنیک ما به شما لیفت صورت بدون جراحی آرمان الهیه را پیشنهاد میکنیم.
بعد از انجام لیفت با نخ چه مواردی را باید رعایت کنیم؟
بسیار مهم است که اجازه دهید نقاطی از صورت که لیفت شده اند به طور کامل بهبود یابند بنابراین توصیه میشود برای آرایش کردن حداقل 48 ساعت صبر کنید هنگام آرایش ممکن است بخواهید کبودی ها و قرمزی های ایجاد شده روی پوست را بپوشانید اما اطمینان حاصل کنید که هنگام انجام این کار به پوست صورت خود فشار وارد نمیکنید.
حداقل به مدت یک هفته باید از شنا و مراجعه با استخرها خودداری کنید
حداقل تا 12 ساعت بعد از این فرآیند نباید دوش بگیرید و همچنین ناحیه تحت درمان را به مدت دو هفته ماساژ ندهید
در صورت مشاهده هر گونه علائم آلرژی روی پوست صورت خود حتما به پزشک مراجعه کنید
توصیه میشود در روزهای اولیه برای کمک به کاهش تورم پوست،از کمپرس آب سرد استفاده کنید.
تا حد امکان از هرگونه حرکت نواحی لیفت شده جلوگیری کنید بعنوان مثال اگر لازم است سرفه یا عطسه کنید سعی کنید این کار را به آرامی انجام دهید و برای نوشیدن مایعات از نی استفاده نکنید تا از حرکت بیش از حد عضلات صورت خودداری کنید.
بهتر است در روز های ابتدایی بعد از انجام لیفت صورت و سر خود را تا حد امکان بالا نگه دارید

پست بعدی

آیا امام خمینی درباره پیشگویی جبرئیل از انقلاب ایران سخن گفته بود؟

س اکتبر 13 , 2020
یک روحانی در سخنان خود که در شبکه قرآن سیما ایراد شد، به نقل از امام راحل، مدعی شد که جبرئیل در 75 روز دوره حیات حضرت زهرا(س) پس از رحلت پیامبر(ص) آن حضرت را «با اخبار انقلاب ایران آرام می کرد». اما واقعیت چیست؟ انتشار ویدئویی از سخنان یک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000