اصلاحات دولتی را سرکار آورد که ناکارآمدی آن در کف خیابان هم مشهود است

سیاسی/ سیاست داخلی 5f860837b8607_2020-10-13_23-34 دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: اصلاحات دولتی را بر سرکار آورد و وعده‌هایی را داد که ناکارآمدی آن در کف خیابان هم مشهود است.

مجتبی شاکری عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران با اشاره به مطرح شدن نام برخی افرادی که در فتنه ۸۸ حضور داشتند، برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ، گفت: الان اصلاح طلبان در مهلکه‌ای افتادند که خود باعث و بانی آن بودند.

او ادامه داد: اصلاحات دولتی را بر سرکار آورد و وعده‌هایی را داد که ناکارآمدی آن در کف خیابان هم مشهود است؛ این دولت حتی نتوانسته وعده‌هایش را درباره بیکاری عملی کند و با کاهش بودجه کشور به کل ایرانیان ضربه زده و وعده برجامش هم بی فرجام مانده است؛ از همین رو نیز اصلاحات امروز دچار یک تناقض جدی شده‌ که نه می تواند از عملکرد دولت دفاع کند و نه می‌تواند از ذهن مردم پاک کند که خودشان عامل رای به این دولت بودند.

شاکری افزود: از همین رو اصلاحات امروز به شدت دچار آشفتگی رفتاری و تئوری است؛ بخشی از این‌ها می‌گویند که اصلا در انتخابات شرکت نمی‌کنیم و بخشی هم در صدد تحریم انتخابات هستند؛ آنها پیش از این هم درصدد بودند تا بگویند نظارت استصوابی شورای نگهبان باعث عدم حضور آنها در صحنه شده است.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بیان کرد: در این میان وظیفه رسانه این است که اعلام کند نظارت استصوابی شورای نگهبان از زمان امام خمینی (ره) وجود داشته و در قانون اساسی درج شده و مفسر قانون اساسی هم خود شورای نگهبان است؛ بنابراین این امری قانونی است، اما مجموعه اصلاحات با بی شرمی از مسئله نظارت استصوابی فرار می‌کند و آن را مقابل آزادی قرار می‌دهد.

عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران گفت: البته معتقدم که در این میان بسیاری از روش‌ها و شیوه‌ها هم باید تغییر کند، به این معنا که در زمان ثبت نام، برخی از افرادی که اصلا شرایط نامزدی ندارند قبل از اینکه نامشان به شورای نگهبان برسد از لیست حذف شوند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ایران رئیس گروه ۲۴ شد/ لزوم افزایش تعامالات سازنده اعضای گروه

س اکتبر 13 , 2020
رئیس‌کل بانک مرکزی در اجلاس مجازی اخیر وزرا و روسای کل گروه ۲۴، ریاست دوره‌ای این گروه را برای مدت دوازده ماه عهده‌دار شد. عبدالناصر همتی در اجلاس مجازی اخیر وزرا و رؤسای کل گروه ۲۴، ریاست دوره‌ای این گروه را برای مدت دوازده ماه عهده‌دار شد و تاکید کرد: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000