بورس امروز را سبزپوش تمام کرد/ ارزش سهام عدالت، امروز ۲۲ مهر ۹۹

5f8587635c9b9_5f8587635c9bf رشد ۱.۱۳ درصدی ارزش سهام عدالت در روز جاری موجب شد تا ارزش این سهام در مقایسه با روز گذشته ۱۶۲ هزار و ۱۰۱ تومان افزایش یابد.

بورس تهران معاملات امروز سه شنبه ۲۲ مهرماه را با رشد ۱۳۲ واحدی شاخص به پایان رساند و با تداوم حضور در کانال ۱.۵ میلیون واحدی، روی یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۳۹ واحد ایستاد.

شاخص کل در بازار بورس امروز سه شنبه ۲۲ مهرماه، ۱۳۲ واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۳۹ واحد رسید.

شاخص کل در معاملات امروز بازار سرمایه با نوسان‌های همراه شد به گونه‌ای که در ۱۵ دقیقه ابتدایی با رشد ۷ هزار پله‌ای از ایستگاه ۱ میلیون و ۵۷۹ هزار واحدی پایان معاملات دیروز، به ۱ میلیون و ۵۸۶ هزار واحدی رسید، اما تا ۴۵ دقیقه پس از آن به ۱ میلیون و ۵۷۱ هزار واحد افت کرد؛ ولی در ادامه معاملات، بار دیگر روند رو به رشد آغاز شد و بازار با شاخص ۱ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۳۹ واحد معادل ۱۳۲ واحد رشد مثبت نسبت به جایگاه شاخص کل بورس در پایان معاملات روز گذشته، به فعالیت خود خاتمه داد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۴۰۶ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش حدود ۸ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۴۴۳ تومان است. رشد ۱.۱۳ درصدی ارزش سهام عدالت در روز جاری موجب شد تا ارزش این سهام در مقایسه با روز گذشته ۱۶۲ هزار و ۱۰۱ تومان افزایش یابد.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۹۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۲ هزار و ۲۳۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۲.۰۲ درصد کاهش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۲۲ هزار و ۲۲۱ تومان کاهش یافت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت سکه به ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید

س اکتبر 13 , 2020
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۲۲ مهرماه در بازار آزاد تهران به ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۹ میلیون تومان، ربع سکه ۶ میلیون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000