مشارکت روسیه در جنگ با تروریسم در سوریه نقطه تحولی در روابط ۲ کشور است

سیاسی/ بین الملل 5f85808d8d3aa_5f85808d8d3ac سفیر سوریه در روسیه تاکید کرد، تصمیم برای مشارکت روسیه در جنگ با تروریسم در سوریه در سال ۲۰۱۵ نقطه تحولی در روابط دو کشور بود.

ریاض حداد، سفیر سوریه در روسیه در نشستی در مسکو اظهار کرد: روابط سوریه-روسیه در طول تاریخ روابطی دوستانه و برادرانه بوده اما این روابط در سال ۲۰۱۵ به شدت توسعه پیدا کرد و به روابط یک ائتلاف استراتژیک و مشارکت در دفاع از بشریت و کل جهان در برابر خطر تروریسم جهانی تبدیل شد.

حداد گفت: نیروهای دشمن به تحمیل تحریم‌های اقتصادی با هدف فقیر کردن و محاصره مردم سوریه و تلاش برای در هم شکستن ائتلاف سوریه-روسیه در تمامی میادین از جمله میدان رسانه ادامه می‌دهند به شکلی که تبیلغات سیاه و دروغین برای تخریب چهره طرح مبارزه با تروریسم که دو ارتش سوریه و روسیه انجام می‌دهند، ادامه دارد.

در این دیدار سفارت سوریه در مسکو در پیامی از فرماندهی تیپ نجات روسیه تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: "جمهوری عربی سوریه تلاش‌های شما در زمینه توسعه روابط اجتماعی میان دو ملت سوریه و روسیه را بسیار ارزشمند دانسته و عمیقا از فعالیت سازنده شما در انتقال واقعیات موجود در خاک سوریه و بزرگداشت یادبود قربانیان دو ارتش که در نبرد با تروریسم به شهادت رسیدند، تشکر می‌کند".

حداد نیز در این نشست به تعدادی از نهادهای دولتی و مردمی روسیه نشان‌های تقدیر و سپاس اهدا کرده و به تعدادی از نیروهای تیپ نجات روسیه و افسران ارتش این کشور به پاس دفاع از سوریه و همکاری در نبرد با تروریسم و مشارکت با ارتش سوریه در مبارزه با گروه‌های تروریستی مسلح در خاک سوریه، نشان‌های فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه را اعطا کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نرخ بیکاری کدام استان کمتر است؟

س اکتبر 13 , 2020
استان های چهارمحال و بختیاری با ۱۶.۳ درصد و استان خراسان رضوی با ۵.۷ درصد به ترتیب بیشترین و کمترین نرخ بیکاری در کشور را دارند. مطابق آخرین آمارمرکز آمار در تابستان 99،‌بیشترین نرخ بیکاری در کشور به استان های چهارمحال بختیاری با 16.3 درصد، خوزستان با 15.3درصد و کرمانشاه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000