محمود صادقی درباره واسطه‌های تأیید صلاحیت، به رییسی نامه نوشت

سیاسی/ قضایی 5f858ac7c8582_2020-10-13_14-38 رئیس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی در مجلس دهم، به رییس قوه قضاییه نامه نوشت.

در نامه محمود صادقی به ابراهیم رییسی آمده است:

پیرو نامه شماره ۹۹۰۱۲۰۶۳ مورخ ۹۹/۲/۲۲ نظر به گذشت بیش از ۸ ماه از شناسایی عده ای از کلاهبرداران و واسطه‌های تأیید صلاحیت و بازداشت تعدادی از آنها، که حسب اعلام مورخ ۹۸/۱۱/۲۹ سخنگوی قوه قضاییه شمار بازداشت‌شدگان بالغ بر ۲۰ نفر بود، و نظر به حساسیت موضوع و اهمیت آن برای افکار عمومی، مستدعی است دستور فرمایید گزارشی از نتایج تحقیقات مقدماتی و اقدامات قضایی متعاقب آن در این خصوص به اطلاع عموم برسد.

شک نیست عدم اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی در این زمینه، هم موجب تجری سودجویان و آسوده خاطر شدن آنها برای تکرار اقدامات آنها در آینده خواهد شد، هم موجب گسترش بدبینی افکار عمومی نسبت به سلامت نظام نظارتی شورای نگهبان خواهد شد و هم به شائبه‌ سیاسی بودن اقدامات دستگاه قضا در مقابله با فساد دامن خواهد زد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چرا باید منتظر کنفرانس امشب اپل باشیم؟

س اکتبر 13 , 2020
شرکت اپل امشب رویداد آنلاین خود را برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود آیفون‌های جدید که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند، معرفی شوند. شرکت اپل اطلاعیه‌ای را با عنوان "سلام، سرعت" که کنایه‌ای احتمالی از سرعت بسیار سریع‌ فناوری 5G است، منتشر کرد. اپل با اولین سازنده‌ای که تلفن‌های 5G […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000