ورود ایلان ماسک به دنیای سریال‌های تلویزیونی

5f85798b4f573_5f85798b4f576 شبکه «اچ‌بی‌او» درباره شرکت فضایی «اسپیس‌ایکس» که به دست «ایلان ماسک» تأسیس شد، یک سریال محدود می‌سازد.

سریال اسپیس‌ایکس براساس کتاب زندگینامه ایلان ماسک نوشته اشلی ونس و در ۶ قسمت ساخته می‎شود.

این سریال نشان می‌دهد این مهندس، مخترع و کارآفرین سرشناس چگونه در راه رسیدن به رویای همیشگی خود برای تسخیر فضا، تیمی از مهندسان را در یکی از جزایر دور افتاده اقیانوس آرام به کار گرفت تا اولین موشک اسپیس ایکس را ساخته و به مدار پرتاب کنند.

پرتاب این موشک دوره جدیدی از اکتشافات فضایی در بخش خصوصی را آغاز کرد که در اولین پرتاب فضاپیمای سرنشین‌دار Falcon ۹ در تاریخ ۳۰ مه سال ۲۰۲۰ (۱۰ خرداد ۹۹)، به اوج خود رسید.

داگ یونگ (Doug Jung) بازیگر و نویسنده سریال فراتر از پیشتازان فضا (۲۰۱۶) نویسندگی و مدیریت اجرایی تولید این سریال را برعهده داشته و چنینگ تاتوم ستاره هالیوودی یکی از اعضای تیم تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه خواهد بود.

ماسک یکی از اسرارآمیزترین چهره‌های دوران مدرن است. وی علاوه بر کار با اسپیس‌ایکس، مدیریت شرکت تولید خودروهای الکتریکی و انرژی پاک تسلا را نیز برعهده دارد و دارایی خالص او چیزی در حدود ۱۰۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

محجبه شدن خانم بازیگر و کناره گیری از بازیگری

س اکتبر 13 , 2020
حسن یوسف و شمس بارودی از زوج‌های معروف بازیگری قدیمی سینمای مصر هستند که در جوانی فیلم‌هایی شبیه به فیلم‌های فارسی قبل از انقلاب سینمای ایران را در این کشور بازی می‌کردند و شهرت و محبوبیت زیادی بین مردم مصر و جهان عرب داشتند. شمس البارودی (عربی: شمس الملوک جمیل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000