٣٠ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ٧٠ درصد استخدام می‌شوند

5f854cc34e105_5f854cc34e108 معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، حدود ٣٠ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ٧٠ درصد به استخدام دستگاه‌های اجرایی در می‌آیند.

سعید اوحدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: مراحل اجرایی و شناسایی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد آغاز شده و لیستی از این افراد تهیه و در اختیار نهادهای مسوول قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بعد از آزمون دستگاه‌های اجرایی که ماه آینده برگزار می‌شود، امور رسیدگی به روند استخدام این نفرات آغاز خواهد شد.

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دستگاه‌های اجرایی کشور باید کمک کنند که تکلیف دستگاه‌ها در زمینه استخدام تمام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد تا پایان برنامه ششم توسعه عملی شود.

اوحدی درخصوص اهداف سفر به آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: طی تفاهم‌نامه که با دستگاه‌های استانی منعقد شده، زمینه اشتغال ٢ هزار و ٣٠٠نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در این استان فراهم شده است.

وی بیان کرد: همچنین تفاهم نامه ساخت یک‌هزار و ۵٠٠ واحد مسکن برای این قشر نیز در این سفر به امضا می‌رسد.

سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ابتدای سفر به آذربایجان‌غربی با استقبال استاندار و جمعی از مسوولان استانی به مزار شهدای ارومیه رفت و به مقام شامخ شهدا و یادبود شهید باکری و آرامگاه شیخ غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ادای احترام کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

موفقیت‌های واقعی یا خیالی را به نام خود ثبت می‌کنند و شکست‌ها را به پای مردم

س اکتبر 13 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی یک تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: در بی‌سیاستی یا شلختگی سیاسی همین بس که گفتند یک میلیارد دلار برای بخش بهداشت و درمان تخصیص داده شده، ولی از آن روز هر از گاهی وزیر بهداشت نپرداختن مبلغ مصوب را به عرصه عمومی می‌کشاند. عباس عبدی در یادداشتی نوشت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000