۳۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به تامین اجتماعی/پیگیری از مجلس

5f85054773b28_5f85054773b2e

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران با اشاره به اینکه بدهی دولت به تامین اجتماعی بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان است گفت: بدهی جاری دولت نیز ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در ماه است.

علی دهقان کیا گفت: بدهی جاری دولت هر ماه به سازمان تأمین اجتماعی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که در سال حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان می‌شود و اگر دولت فقط بدهی جاری خود را پرداخت کند بسیاری از مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران برطرف می‌شود.

وی تأکید کرد: ما انتظار نداریم در شرایط فعلی دولت بدهی‌های گذشته خود را به تأمین اجتماعی پرداخت کند اما پرداخت همین ۳ هزار و ۵۰۰ تومان نیز بعید است.

دهقان کیا با اشاره به اینکه بدهی دولت از سال‌های گذشته بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان می‌شود، گفت: البته مدیریت تأمین اجتماعی و معاونان سازمان تلاش زیادی برای همسان سازی حقوق و رفع مشکلات بازنشستگان انجام داده اند به طوری که امسال توانستیم همسان سازی را بعد از ۱۴ سال اجرایی کنیم که این خود قدم مثبتی بود.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان تهران با اشاره به اینکه پیگیر مطالبات بازنشستگان تأمین اجتماعی از نمایندگان مجلس هستیم، گفت: چندین جلسه با نمایندگان مجلس در مورد مسائل و مشکلات بازنشستگان برگزار کردیم و درخواست وقت جلسه‌ای با رئیس کمیسیون اجتماعی داشته ایم و تلاش می‌کنیم حق و حقوق بازنشستگان را پیگیری می‌کنیم.

دهقان کیا تصریح کرد: اگر دولت دست از سر ما بردارد و فقط بر عملکرد تأمین اجتماعی نظارت داشته باشد ما مشکلی نخواهیم داشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

توصیه‌های سلامتی برای دوره دورکاری

س اکتبر 13 , 2020
با ادامه همه گیری بیماری کووید-۱۹، شیوه دورکاری و عدم حضور فیزیکیِ کارکنان در محیط های اداری به عنوان یک راهکارِ موثر در بیشتر سازمان‌ها و ادارات در سراسر جهان بکار گرفته شده است. اگرچه در شرایط همه‌گیری، دورکاری می‌تواند مناسب‌ترین گزینه باشد اما کار کردن در خانه برای مدت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000