دستور مهم رهبر انقلاب برای ممنوعیت برخی سفرها

سیاسی/ رهبری 5f84915ae69c5_5f84915ae69cb رهبر انقلاب فرمودند: همچنانکه در موضوع سفر اربعین، مردم متدین به مرزها نرفتند و در عزاداری‌های محرم نیز ضوابط ستاد ملی را دقیقاً رعایت کردند، عموم مردم باید در مسائلی همچون نرفتن به سفرها و رعایت شیوه‌نامه‌ها، مراقبت جدی کنند تا از این بیماری خلاص شویم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (دوشنبه) در ارتباط تصویری با مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشگاههای افسری نیروهای مسلح در دانشگاه افسری امام‌علی علیه‌السلام، با تشکر از مسئولان بخش بهداشت و درمان و پزشکان و پرستاران فداکار، ابتلائات و تلفات موج سوم کرونا را بسیار دردآور خواندند و افزودند: همچنانکه از مدتها قبل به رئیس‌جمهور و مسئولان محترم گفته‌ام، ضابطه‌گذاری‌ها برای مقابله با بیماری باید از جایگاه حاکمیتی و الزام‌آور باشد.

مقام معظم رهبری بیان کردند: یک مواردی هست که بعضی از فعالیتها بایستی تعطیل بشود، بعضی از سفرها بایستی ممنوع بشود؛ همچنان‌که ملاحظه کردید، سفر اربعین را مردم متدین و مؤمن ما پذیرفتند؛ گفتیم نروید به طرف مرز، نرفتند؛ این خیلی مهم است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اسید اوریک و 6 روش برای کاهش آن

س اکتبر 13 , 2020
سطح اسید اوریک با انجام یک آزمایش خون اندازه گیری می شود. برای زنان، سطح اسید اوریک باید کمتر از 6 میلی گرم در دسی لیتر و برای مردان کمتر از 7 میلی گرم در دسی لیتر باشد. اسید اوریک زمانی که بدن مواد شیمیایی به نام پورین ها را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000