پاتک سعودی‌ها علیه ایران پس از شکست فوتبالی/ مسیح علینژاد در ایران اینترنشنال: فوتبال ایران را تعلیق کنید

سیاسی/ سیاست خارجی 5f84b5503bb3c_2020-10-12_23-28 پس از شکست پی در پی ورزش عربستان از ایران، رسانه های سعودی به دنبال تعلیق و تحریم کامل ورزش ایران توسط فدراسیون های جهانی هستند.

در روزهای اخیر شیرین عبادی، عباس میلانی و مسیح علینژاد کمپینی را برای درخواست تحریم و محرومیت تیم های ورزشی ایران به راه انداخته اند. این افراد می گویند دلیل آنها برای این درخواست نقض حقوق بشر در ایران است. اما هر فرد آگاهی می داند که این موضوع بهانه ای بیش نیست و هدف این افراد در جهت افزایش فشار حداکثری علیه ایران است. اگر هدف این افراد بهبود شرایط حقوق بشر در ایران بود مسلما راه هایی را پیشنهاد می دادند که به تقویت جامعه مدنی در داخل کشور کمک کند نه آنکه با تحریم تیم های ورزشی تنها امید و شادی میلیون ها جوان ایرانی در این شرایط اقتصادی سخت را هدف قرار دهند.

در مقابل این عده، برخی از فعالان ایرانی مخالف تحریم خطاب به رئیس کمیته بین المللی المپیک و رئیس فیفا نامه ای تنظیم کرده و به آنها گفته اند که شیرین عبادی و همفکران او نماینده مردم ایران نیستند و خواسته آنها برای تحریم ورزش ایران تنها به مردم آسیب می رساند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کروناویروس یک قدم نزدیکتر به پاپ فرانسیس

د اکتبر 12 , 2020
سیاسی/ بین الملل آزمایش کروناویروس 4 عضو گارد سوئیسی {محافظان شخصی پاپ} رهبر کاتولیک‌های جهان مثبت شد. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000