عباس نعمت‌اللهی، هنرمند پیشکسوت درگذشت

5f849a76f24f0_5f849a76f24f2 نقاش و گرافیست پیشکسوت که طراحی پوستر فیلم «قیصر» و لوگوی مجله زن‌روز را در کارنامه داشت، درگذشت.

عباس نعمت‌اللهی صبح دیروز (یکشنبه ۲۰ مهر) در سن ۹۱ سالگی درگذشت.

ساسان نعمت‌اللهی، فرزند این هنرمند با تأیید این خبر گفت: «پدرم نوه محمدابراهیم‌خان نقاش‌باشی بود که پرتره امیرکبیر یکی از مطرح‌ترین آثارش به شمار می‌رود.»

او اضافه کرد: «عباس نعمت‌اللهی، طراحی پوستر چند فیلم از جمله «قیصر» و طراحی لوگوی چای گلستان و مجله‌های «زن روز» و «روشن‌فکر» را انجام داده بود.»

به گفته ساسان نعمت‌اللهی، پسر این هنرمند، عباس نعمت‌اللهی، فعالیت هنری‌اش را با مینیاتور آغاز کرد و سپس همراه برادرِ رضا ارحام‌صدر به تهران مهاجرت کرد و مدتی به طراحی صحنه و دکور در تئاتر پرداخت و پس از آن وارد حوزه گرافیک و طراحی لوگو شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چرا گاهی چوب‌بستنی و دسته‌بیل وارد می‌شود؟

د اکتبر 12 , 2020
اختصاص ۲۰۰ هزار دلار برای واردات خلال دندان در سال گذشته در حالی خبرساز شده که نوسانات ارزی تأثیر خود را بر تمام نیازهای خانواده‌های ایرانی گذاشته و از لبنیات و لوازم خانگی تا مصالح ساختمانی و تلفن همراه را با افزایش قیمت مواجه کرده است. روزنامه «خراسان» نوشت: با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000