کاهش بیش از ۱۷ هزار واحدی شاخص بورس

5f8438697e474_5f8438697e477 شاخص بورس امروز برخلاف روزهای گذشته روندی نزولی داشت و بیش از ۱۷ هزار واحد کاهش یافت.

در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۱۷ هزار و ۵۵۸ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۵۷۹ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۲۵۳۸ واحد کاهش یافت و در رقم ۴۱۶ هزار و ۴۴۷ واحد ایستاد. در این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۶۴ هزار و ۵۰ میلیارد ریال انجام شد.

پالایش نفت اصفهان و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌ گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، معدنی و صنعتی گلگهر و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

نمادهای پربیننده این بازار از بانک ملت، ایران خودرو، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، گروه پتروشیمی سرمایه‌ گذاری ایرانیان، بانک تجارت و بانک صادرات ایران تشکیل شده است.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس نیز ۱۹۶ واحد کاهش یافت و رقم ۱۸ هزار و ۲۷۹ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۵۴ هزار و ۶۱۷ میلیارد ریال انجام دادند.

سنگ آهن گوهرزمین، سرمایه‌ گذاری مالی سپهر صادرات، سرمایه‌ گذاری صبا تامین، پتروشیمی زاگرس و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

سرمایه‌ گذاری پویا، بانک دی، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، سرمایه‌ گذاری صبا تامین، پلیمر آریاساسول و سرمایه‌ گذاری توسعه و عمران استان کرمان نمادهای پربیننده فرابورس بودند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گوشت قرمز گران شد

د اکتبر 12 , 2020
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: از ابتدای هفته گوشت گاوی ۴ تا ۵ هزارتومان و گوشت گوسفندی نیز در روزهای گذشته حدود ۲هزارتومان افزایش قیمت داشته است. علی اصغر ملکی در پاسخ به این سوال که آیا قیمت گوشت قرمز در روزهای اخیر افزایش یافته است، گفت: گوشت گاوی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000