چهره محمدرضا شجریان بر دیوارنگاره میدان ولیعصر نقش می‌بندد؟

5f841380a7ad3_5f841380a7ad7 به دنبال درگذشت زنده‌یاد محمدرضا شجریان، تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن چهره این هنرمند فقید بر روی دیوارنگاره میدان ولیعصر نقش بسته؛ موضوعی که به باور دبیر طرح و برنامه خانه طراحان انقلاب اسلامی احتمال وقوع آن کم است.

علیرضا صوراسرافیل درباره طرح‌های پیشنهادی یرای دیوارنگاره میدان ولیعصر درباره زنده‌یاد محمدرضا شجریان، اظهار کرد: ما نیز این طرح‌ها را که به‌صورت نمادین از چهره استاد شجریان بر روی دیوارنگاره میدان ولیعصر، طراحی شده است را دیدیم اما درباره اینکه آیا ممکن است چنین اتفاقی بیفتد، نمی‌توان قطعی پاسخ داد. با توجه به اینکه فاصله بین طراحی و اجرای دیوارنگاره چندان زیاد نیست، نمی‌توان الان درباره این موضوع نظر داد، اما امکان این موضوع کم است.

او ادامه داد: درگذشت استاد شجریان برای ما نیز بسیار مهم بود و در کانال خانه طراحان نیز درگذشت ایشان را تسلیت گفتیم. اما به طور کلی باید این نکته را در نظر داشت که برنامه دیوارنگاره میدان ولیعصر در ابتدای سال و بر اساس رویدادهای تقویم چیده می‌شود. در مجموع می‌توان گفت که برای هر ماه یک دیوارنگاره در نظر گرفته‌ایم، اما به صورت کلی ممکن است به ۱۶ طرح نیز در طول سال برسد.

او درباره این موضوع که پیشتر نیز دیوارنگاره میدان ولیعصر متناسب با برخی از رویدادهای مهم همانند شیوع ویروس کرونا، تغییر کرده است، اظهار کرد: ما تلاش می‌کنیم طرح‌ها را با موضوعات روز همسان‌سازی کنیم؛ به عنوان مثال برای سال نو و عید نوروز برنامه داشتیم، اما با در نظر گرفتن شیوع ویروس کرونا، این طرح را مناسب با این موضوع روز طراحی و اجرا کردیم. در واقع موضوع کرونا انتخاب نشد، بلکه بر روی موضوع از پیش تعیین شده یعنی عید نوروز، تأثیر گذاشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت دلار امروز به کانال ۳۰ هزار تومانی بازگشت

د اکتبر 12 , 2020
قیمت دلار آمریکا(اسکناس) امروز دوشنبه ۲۱ مهرماه ۱۳۹۹ در صرافی های بانکی برای خرید ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان و برای فروش ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان است. در جریان معاملات امروز دوشنبه ۲۱ مهرماه ۹۹ در صرافی‌های بانکی قیمت دلار آمریکا (اسکناس) به کانال ۳۰ هزار تومانی بازگشت و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000