پادشاه اردن یک زن را مشاور سیاسی خود کرد

سیاسی/ بین الملل 5f8354e8d18fc_5f8354e8d1921 دفتر سلطنتی اردن از صدور حکمی برای تعیین "هیفاء ترکی حدیثه الخریشا" به عنوان مشاور پادشاه در امور سیاست‌گذاری‌ها در رتبه و درجه وزیر خبر داد.

الخریشا به رغم فعالیتش در دفتر سلطنتی هاشمی از سال ۲۰۰۷ تاکنون در رسانه‌ها حضور نیافته است.

الخریشا متولد ۱۹۸۰، متأهل بوده و یک دختر و پسر دارد.

الخریشا در طول فعالیت خود مدیر امور سیاسی در دفتر سلطنتی – دفتر ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن در سال ۲۰۱۸، معاون مدیر اداره سیاسی در دفتر طی سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸، مدیر امور بین‌الملل در دفتر سلطنتی در سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵، تحلیل‌گر سیاسی در اداره امور بین‌الملل در دفتر سلطنتی در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳، تحلیل‌گر سیاسی در اداره امور بین‌الملل در دفتر از ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ بوده است.

او جایگزین بشر الخصاونه، نخست‌وزیر مکلف می‌شود که هفته پیش به جای عمر الرزاز مامور تشکیل کابینه جدید شد.

او همراه الخصاونه در اداره سیاست‌گذاری‌ها کار می‌کرده و این پست جدید یک نقطه عطف و اساسی در ترکیب ساختار دفتر سلطنتی است.

منابع مطلع گفتند، بسیار نادر و کم سابقه است که یک زن در موقعیتی بالا با اختیارات مشخص در موسسه کاخ سلطنتی فعالیت کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مهمترین تفاوت آنفلوانزا با کرونا

د اکتبر 12 , 2020
رییس بخش عفونی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری با بیان اینکه از بین رفتن حس بویایی و چشایی یکی از مشخصه‌های ابتلا به کووید ۱۹ است، به بیان مهمترین تفاوت‌های کرونا و آنفلوآنزا پرداخت. دکتر پیام طبرسی درباره تفاوت‌های بین علائم آنفلوآنزا و کووید ۱۹ اظهار کرد: علائمی همچون تب و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000