اعلام نتایج مرحله اول آزمون دستیاری در ۲۳ مهرماه

5f8328bb8f89f_2020-10-11_19-16

معاون شهردار تهران از اعلام نتایج آزمون دستیار مدیران شهرداری تهران در ۲۳ مهرماه سال جاری خبر داد.

حامد مظاهریان در حاشیه جلسه شورای شهر در واکنش به سوال خبرنگاران در خصوص اظهارات سخنگوی سازمان سنجش مبنی بر عدم برگزاری آزمون دستیار مدیران از سوی این سازمان، جذب نیرو در دستگاه های دولتی یکی از حساس ترین مسائل دانست و افزود: همگان توافق دارند که بهترین روش برای بکارگیری نیروها از طریق فراخوان و برگزاری آزمون به صورت شفاف است. شرکت خدمات اداری شهر وابسته به شهرداری تهران پس از بیش از یک دهه آزمونی را برای جذب 256 نفر تحت عنوان دستیاران مدیران برگزار کرد و همه می توانستند با احراز شرایط سنی و تحصیلی (مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری) در این آزمون شرکت کنند.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: آزمون دستیار مدیران شهرداری تهران توسط شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد که عموما و برای اختصار، سازمان تعاونی یا سازمان سنجش گفته می شود.

به گفته مظاهریان، این شرکت تعاونی در راستای ماموریت های خود برگزاری آزمون های استخدامی دستگاه های دیگر را انجام می دهد. مانند آزمون استخدامی بانک تجارت، نظام مهندسی و… که تاکنون به صورت موفقیت آمیز برگزار شده است. سازمان سنجش و آموزش کشور نیز در حیطه برگزاری آزمون های کنکور فعالیت می کند.

وی با اعلام شرکت حدود 2180 نفر در این آزمون گفت: از مجموع کل شرکت کنندگان در آزمون دستیار مدیران شهرداری تهران، 23 درصد در رشته عمران،21درصد شهرسازی، 17درصد معماری، 13 درصد مدیریت، 4 درصد صنایع و رشته های فناوری اطلاعات، جامعه شناسی و حقوق هر کدام 2 درصد و مابقی از سایر رشته ها بوده اند.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اعلام کرد: امروز اسامی 10 نفر اول آزمون به ما اعلام شد و نتایج نهایی مرحله اول، 23 مهرماه اعلام می شود.

وی افزود: بر اساس نتایج اولیه آزمون، از 10 نفر اول 3 نفر از بین خانم ها هستند و از میان این برگزیدگان، 4 نفر از دانشگاه تهران، 1 نفر از دانشگاه امیرکبیر، 1 نفر از دانشگاه صنعتی شریف، 1 نفر از دانشگاه علم و صنعت، 1 نفر از دانشگاه علامه طباطبایی، 1 نفر از دانشگاه علم و فرهنگ و 1 نفر از دانشگاه بجنورد فارغ التحصیل شده اند.

مظاهریان با اشاره به فراوانی رشته های برگزیدگان این آزمون گفت: در رشته های مدیریت 3 نفر، شهرسازی 2 نفر، مدیریت یک نفر، صنایع 2 نفر و عمران 2 نفر جزو ده برگزیده نخست این آزمون هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازداشت تروریست داعشی توسط نیروهای امنیتی عراق

ی اکتبر 11 , 2020
سیاسی/ بین الملل دستگاه اطلاعات عراق از بازداشت یک تروریست داعشی خبر داد که خانه‌اش را به کارگاه بمب‌گذاری خودروهای انتحاری تبدیل کرده بود. دستگاه اطلاعات عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد طبق داده‌های اطلاعاتی دقیق بخش اطلاعاتی پلیس این کشور یک تروریست را در منطقه "الریاض" در استان کرکوک بازداشت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000