آیت‌الله نوری‌همدانی: قره‌باغ جزء جهان اسلام است و باید به کشور اسلامی برگردد

سیاسی/ سیاست داخلی 5f831f07c4fc0_5f831f07c4fc3 مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به استفتایی درباره مسئله آذربایجان گفت: قره‌باغ جزء جهان اسلام است و باید به کشور اسلامی برگردد.

آیت الله همدانی در پاسخ به استفتایی درباره مسئله آذربایجان اظهار داشت: قره باغ جزء جهان اسلام است و باید به کشور اسلامی برگردد.

متن این استفتاء به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب با آشنایی که از منطقه آذربایجان دارم و در سفری توفیق دیدار بخشی از اهالی آنجا را داشته‌ام و در همان سفر هم عرض کردم که قره‌باغ جزء جهان اسلام است و باید به کشور اسلامی برگردد.

با روحیه انقلابی که شیعیان آن مرز و بوم دارد، باید آزاد گردد و دشمنان هم بدانند که به فکر تفرقه بین دو ملت ایران و آذربایجان نباشند و ما در کنار شیعیان آن منطقه هستیم و معتقدیم باید خواسته‌های آن‌ها عملی شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

درخواست وزیر خارجه چین پس از دیدار با ظریف

ی اکتبر 11 , 2020
سیاسی/ بین الملل وزیر امور خارجه چین پس از دیدار با همتای ایرانی خود و تأکید مجدد بر حمایت از تهران، خواهان برگزاری مجمعی جدید با حضور کشورهای خاورمیانه به منظور کاهش تنش ها در این منطقه شد. نشریه استریت تایمز نوشت: «وانگ یی» وزیر امور خارجه چین روز یکشنبه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000