آمار روزانه کرونا در عربستان به کمترین میزان خود در ۶ ماه اخیر رسید

5f83129697c84_2020-10-11_17-41

مقامات بهداشتی عربستان سعودی امروز(یکشنبه) از ثبت پایین ترین آمار ابتلای روزانه به کرونای جدید در بیش از شش ماه اخیر خبر دادند.

وزارت بهداشت عربستان در گزارش روزانه خود درباره آخرین تحولات شیوع ویروس کرونا در این کشور از شناسایی ۳۲۳ مورد جدید ابتلا به این ویروس ظرف ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

براساس این گزارش، این پایین ترین آمار روزانه کرونا در عربستان سعودی از ششم آوریل گذشته تاکنون به شمار می رود که ۲۰۳ مورد به ثبت رسیده بود.

علاوه بر این ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ مورد جدید در عربستان براثر بیماری کووید۱۹ جان باختند و آمار کلی جان باختگان به ۵۰۴۳ مورد رسید.

در حال حاضر آمار کلی کرونا در عربستان از آغاز شیوع این همه گیری به ۳۳۹ هزار و ۲۶۷ هزار مورد رسیده که ازاین تعداد، ۵۰۴۳ مورد جان باخته و ۳۲۵ هزار و ۳۳۰ نفر هم بهبود یافته اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیکر ۷ تن از شهدای مدافع حرم در سوریه شناسایی شد

ی اکتبر 11 , 2020
سیاسی/ دفاعی مسئول ایثارگران کل سپاه از شناسایی هویت ۷ تن از شهدای مدافع حرم منطقه «خان طومان» سوریه خبر داد و گفت: پیکر مطهر این شهدای والامقام صبح فردا در حرم مطهر امام رضا(ع) طواف داده خواهد شد. سردار ابوالقاسم شریفی از شناسایی و تایید هویت پیکر ۷ تن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000