رکورد سرویس دهی همزمان همراه اول به 60 میلیون مشترک

5f830b4295189_2020-10-11_17-10 همراه اول از رکورد سرویس دهی همزمان به 60 میلیون مشترک خبر داد.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور توانسته با تعیین چشم‌انداز «تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال»، سرویس دهی شبکه اش را بیش از پیش ارتقا دهد.
طبق جدیدترین آمارها، با ظرفیت سازی صورت گرفته در سال های اخیر، تعداد سرویس‌گیرندگان همزمان از شبکه همراه اول از مرز 60 میلیون مشترک گذشته است که حدود 71 درصد از جمعیت کشور را شامل می شود.
سرویس دهی همزمان همراه اول در سال 1396 برای حدود 48 میلیون مشترک انجام شده که در سال جاری نسبت به سال مذکور حدود 25 درصد افزایش داشته است.
همچنین طبق این گزارش، در سه ماهه نخست سال جاری، همراه اول به دلیل ظرفیت سازی صورت گرفته در شبکه و پوشش گسترده، میزبان بیش از 8 میلیون مشترک ایرانسل و 3.5 میلیون مشترک رایتل بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ترامپِ سوپرمن!

ی اکتبر 11 , 2020
سیاسی/ بین الملل نیویورک تایمز به نقل از منبع آگاه فاش ساخت ترامپ قصد داشته مانند سوپرمن هنگام بیرون آمدن از بیمارستان دکمه‌های پیراهن خود را باز کرده تا تی شرت معروف را به نشانه قوی بودن به سایرین نشان دهد. این رسانه نوشت ترامپ هنگام ترک بیمارستان می‌خواست بدلکاری‌ای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000