ارمنستان: ترکیه بمباران پهپادهای آذربایجانی در قره‌باغ را هدایت می‌کند

سیاسی/ بین الملل 5f82f71c55b28_5f82f71c55b34 سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان تاکید کرد که ستاد فرماندهی نیروی هوایی ترکیه هماهنگی بمباران هواپیماهای پهپادهای آذربایجانی علیه غیرنظامیان و زیرساخت‌ها در منطقه قره‌باغ را هماهنگ می‌کند.

آرتسرون اووانیسیان» امروز -یکشنبه- تاکید کرد که ستاد فرماندهی نیروی هوایی ترکیه هماهنگی بمباران هواپیماهای پهپادهای آذربایجانی علیه غیرنظامیان و زیرساخت‌ها در منطقه قره باغ را هماهنگ می‌کند.

اووانیسیان افزود: «مراکز فرماندهی هوایی ترکیه که در حریم هوایی این کشور فعالیت می‌کنند، کار هدایت هواپیماهای بدون سرنشین ساخت ترکیه وابسته به نیروی هوایی آذربایجان را که به غیرنظامیان و تاسیسات در قره‌باغ حمله می‌کنند، به عهده دارند.»

وی اظهار داشت که شش جنگنده اف‌-۱۶ ترکیه عملیات هوایی را پوشش می‌دهند.

دولت ارمنستان بارها ترکیه را به مشارکت مستقیم در عملیات نظامی قره‌باغ متهم کرده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اعلام نتایج مرحله اول آزمون دستیاری در ۲۳ مهرماه

ی اکتبر 11 , 2020
معاون شهردار تهران از اعلام نتایج آزمون دستیار مدیران شهرداری تهران در ۲۳ مهرماه سال جاری خبر داد. حامد مظاهریان در حاشیه جلسه شورای شهر در واکنش به سوال خبرنگاران در خصوص اظهارات سخنگوی سازمان سنجش مبنی بر عدم برگزاری آزمون دستیار مدیران از سوی این سازمان، جذب نیرو در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000