تماس‌های محرمانه میان رژیم صهیونیستی و قطر درباره آتش‌بس در غزه

سیاسی/ بین الملل 5f82dd6271877_5f82dd627187a تلویزیون رژیم صهیونیستی از تماس‌های محرمانه میان قطر و مقامات این رژیم برای توافق درباره آرامش اوضاع و آتش‌بس شش ماهه در نوار غزه پرده برداشت.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی از تماس میان تل‌آویو، دوحه و نوار غزه برای دستیابی به یک توافق آتش‌بس شش ماهه در این منطقه خبر داد.

طبق این گزارش، به موجب توافق احتمالی مذکور قطر در ازای تضمین آرامش اوضاع و آتش‌بس به مدت دست کم شش ماه، ۱۰۰ میلیون دلار به حماس پرداخت می‌کند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه آورده است که این ارتباط و تماس از طریق هماهنگ‌ کننده دولت رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی و یوسی کوهن، رئیس موساد در جریان است و این دو در تماس مستقیم با مقامات قطر هستند.

این شبکه در ادامه گزارش خود هشدار داد که اگر این تلاش‌ها طی هفته‌های آتی منجر به حل و فصل شدن اوضاع نشود، ارتش رژیم صهیونیستی و فرماندهی مناطق جنوبی اراضی اشغالی برای دور جدیدی از تشدید تنش با نوار غزه آماده می‌شوند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چرا سفر ظریف به چین مهم است؟

ی اکتبر 11 , 2020
سیاسی/ سیاست خارجی وزیرخارجه کشورمان در حالی به چین سفر کرده است که در ماه های گذشته روابط بین تهران و پکن بسیار مورد بحث قرار گرفته است. در بحبوحه تحریم ها به نظر می رسد که روابط میان دو کشور اهمیت بیشتری پیدا کرده است. سفر ظریف به چین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000