نماینده ادوار سردشت و پیرانشهر بر اثر کرونا در گذشت

سیاسی/ مجلس 5f82d71533789_2020-10-11_13-27 فرماندار سردشت گفت: "محمد کریمیان" نماینده ادوار شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان باخت.

اقصی نخشی‌پور با بیان اینکه این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی پس از چندین روز بستری در بیمارستان، امروز فوت کرد، افزود: وی در دوره چهارم، پنجم و هفتم نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در خانه ملت بود.

فرماندار سردشت با آرزوی رحمت الهی برای این نماینده اسبق در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کریمیان صبح امروز در یکی از بیمارستان‌های تهران جان باخته است.

همچنین داوود کریمیان فرزند محمد کریمیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید خبر فوت پدرش گفت: پدرم به مدت چهار روز در بیمارستان بستری بود که متاسفانه نتوانست بر بیماری کرونا غلبه کند.

محمد کریمیان متولد سال ۱۳۳۳ در سردشت بود.

سردشت و پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازتاب درگذشت استاد شجریان در روزنامه لبنانی/ زیباترین صدای ایران

ی اکتبر 11 , 2020
روزنامه لبنانی الاخبار در شماره روز شنبه خود با انتشار تصویر و مطلبی از استاد محمدرضا شجریان، به درگذشت خسرو آواز ایران واکنش نشان داد. در این گزارش تصویر زنده‌یاد استاد شجریان با یکی از سازهای ابداعی خودش منتشر شده و در سرخط آن این جمله به چشم می‌خورد: «محمدرضا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000