دیدار محمود عباس با رئیس کنگره جهانی یهودیان

سیاسی/ بین الملل 5f82a563b883f_5f82a563b8841 رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و رئیس کنگره جهانی یهودیان در کرانه باختری با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

حسین الشیخ، وزیر امور مدنی در دولت فلسطین اعلام کرد، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با رونالد لاودر، رئیس کنگره جهانی یهودیان در کرانه باختری دیدار کرد.

رئیس کنگره جهانی یهودیان در توییتر به جزئیات بیشتری در خصوص این دیدار اشاره‌ای نکرد.

رونالد لاودر یک تاجر آمریکایی است که در مراسم امضای توافق صلح بین امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی در پانزدهم سپتامبر در کاخ سفید حضور داشت.

لاودر حدود یک سال پیش با محمود عباس در نیویورک دیدار کرده بود.

فلسطینیان روابط دیپلماتیک خود را با دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا قطع کرده و وی را متهم به طرفداری از رژیم صهیونیستی کرده‌اند.

یک مسئول فلسطینی که خواستار نامش فاش نشود، خاطرنشان کرد، لاودر حامل پیامی از سوی کاخ سفید نبود.

یک منبع فلسطینی دیگر اعلام کرد، محمود عباس در جریان این نشست به بررسی درخواستی پرداخت که ماه گذشته میلادی برای برگزاری کنفرانس صلح به رهبری آن در اوایل سال آتی میلادی مطرح کرده بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تقویم آزمون‌های ۱۴۰۰ اعلام شد

ی اکتبر 11 , 2020
سازمان سنجش آموزش کشور، تقویم آزمون‌های سال ۱۴۰۰ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را اعلام کرد. بر اساس برنامه زمانی اعلام شده این سازمان، کنکور دکتری ۱۴۰۰، جمعه ۱۵ اسفندماه ۹۹ برگزار و فرایند ثبت نام آن روزهای ۲ تا ۹ آذرماه انجام می شود. کنکور کارشناسی ارشد روزهای ۶ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000