پاسخ تست کرونای نوبخت مثبت شد

سیاسی/ دولت 5f82037b5d150_2020-10-10_22-24 رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در توییتی از مثبت شدن تست کرونای خود خبر داد.

محمدباقر نوبخت در توییتی نوشت: پس از یک هفته پرکار،با بروز برخی علائم برای پیگیری به یک مرکز درمانی مراجعه و پس از معاینه و دریافت پاسخ مثبت تست تشخیص کرونا، به توصیه پزشکان و برای بررسی بیشتر، تحت نظر هستم. به لطف خدا حال عمومی‌ام مساعد است.

از همه عزیزانی که جویای احوالم بوده‌اند سپاسگزارم و ملتمس دعا

پیش از این نیز اعلام شده بود که او این روزها همچون گذشته روزهای پرکاری داشته است؛ از هدایت ستاد بودجه گرفته تا پیگیری و ابلاغ تخصیص و مکاتبات بودجه‌ای. دو نامه اخیر وی به وزیر بهداشت در تعطیلات دو روز گذشته نیز نشان از همین موضوع داشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

میرسلیم: در انتخابات مردم باید بتوانند آزادانه انتخاب کنند

ش اکتبر 10 , 2020
سیاسی/ انتخابات نماینده مردم تهران گفت: در انتخابات مردم باید بتوانند آزادانه و آگاهانه مناسب‌ترین فردی را که تشخیص می‌دهند، برگزینند و پس از بررسی نظریات او درباره چاره‌جویی مسائل کشور، به او رأی دهند. مصطفی میرسلیم در گفتگویی به موضوع انتخابات در کشور و مسائل مرتبط با آن پرداخته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000