بااهمیت‌ترین تفاوت‌های کرونا و آنفلوانزا

5f81ea9591fde_2020-10-10_20-38

رییس بخش عفونی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری با بیان اینکه اختلال بویایی و چشایی یکی از مشخصه‌های ابتلا به کووید ۱۹ است، به بیان مهمترین تفاوت‌های کرونا و آنفلوانزا پرداخت.

دکتر پیام طبرسی درباره تفاوت های بین علائم آنفلوآنزا و کووید ۱۹ اظهار کرد:علائمی همچون تب و بدن درد در آنفلوآنزا حاد آغاز می شود، اما در کووید بروز این علائم معمولاً تدریجی است.

وی ادامه داد: در کرونا ممکن است همه مبتلایان در ابتدا تب نداشته باشند، اما از بین رفتن حس بویایی و چشایی یکی از مشخصه های ابتلا به کووید است.

این متخصص با بیان اینکه در آنفلوآنزا معمولا حس بویایی و چشایی از بین نمی رود، افزود: بیشتر علائم آنفلوآنزا در هفته اول رخ می دهد، در حالی که در کرونا بیشتر عوارض در هفته دوم آغاز می شود.

وی باقی علائم آنفلوآنزا و کووید ۱۹ را مشابه یکدیگر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر بیشتر علائمی که در بین بیماران مشاهده می شود مربوط به کووید ۱۹ است، زیرا آنفلوآنزا هنوز شیوع نیافته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خیز بلند اوراق تسهیلات مسکن

ش اکتبر 10 , 2020
اوراق تسهیلات مسکن در کم نظیرترین قیمت ها امروز تا ۹۹ هزار تومان افزایش یافت و در آستانه ۱۰۰ هزار تومانی شدن قرار گرفت؛ یک نماد نیز حدود ۱۵۰ هزار تومان فروش رفت! معاملات امروز اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در حالی به پایان رسید که سفته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000