ذوالنوری: هیچ مشکل لاینحلی در کشور وجود ندارد/ با تشکیل مجلس جدید، آینده درخشان و روشن در انتظار ملت ایران است

سیاسی/ مجلس 5f81e81eb7f76_2020-10-10_20-28 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هیچ مشکل لاینحلی در کشور وجود ندارد، گفت: با تشکیل مجلس جدید و روحیه جهادی مشکلات کشور حل خواهد شد و آینده درخشان و روشن در انتظار ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری در مراسم برگزاری چهارمین مرحله رزمایش بزرگ مواسات و همدلی اداره کل اوقاف استان قم، تحت عنوان «شمیم حسینی» که پیش از ظهر امروز در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار برگزار شد، با بیان اینکه مردم با سه مشکل عمده تحریم، کرونا و ناکارآمدی برخی از مسئولان رو به رو هستند، عنوان کرد: امروز دشمن حتی غذا و داروی مردم را تحت فشار قرار داده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: وقتی کسی مسئولیت را می پذیرد باید وظیفه خود را به طور کامل انجام دهد؛ برخی از مسئولان در کشور حاضر نیستند خود را برای حل مشکل مردم به خطر بیندازند.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه هیچ مشکل لاینحلی در کشور وجود ندارد، خاطر نشان ساخت: با تشکیل مجلس جدید و روحیه جهادی یقینا مشکلات کشور حل خواهد شد و آینده درخشان و روشن در انتظار ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری تاکید کرد: فشارهای همه جانبه دشمن در طول چهل سال اخیر با مقاومت جانانه مردم ایران اسلامی ناکام مانده و اگر امروز فشارها نمود پیدا کرده به علت بی کفایتی برخی مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه روزانه به اندازه ظرفیت یک هواپیما در اثر بیماری کرونا تلفات می دهیم، اظهار داشت: مقام معظم رهبری چندی پیش گفتند که هر دو روز اندازه سقوط یک هواپیما تلفات کروناست، اما حالا هر روز به این اندازه است.

وی در پایان گفت: در این شرایط سخت هم باید جان خود را نجات دهیم و هم به فکر جان دیگران باشیم؛ اگر کسی با بی توجهی موجب آسیب به دیگران شود، دچار ضمان شرعی خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دروغگویی آمریکایی‌ها درباره عدم تحريم واردات دارویى ایران/ ویدئو

ش اکتبر 10 , 2020
سیاسی/ بین الملل «خلیل نصرالله» تحلیلگر لبنانی شبکه "روسیا الیوم" گفت: آمریکا‌یی‌ها درباره تأثیر تحریم‌‌ها بر واردات دارو و غذا به ایران به جهانیان دروغ می‌گویند.آمریکا از قدرت ایران آگاه است برای همین بعد از حمله به عین‌الاسد کاری نکرد.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000