حس و حال عاشقی در مسیر عشق تا بهشت

5f81d0a347f0e_2020-10-10_18-47 تیم رسانه‌ای خبرفوری امسال با این خیل عاشقان دلباخته از مسیر بغداد تا کربلا همراه شد، اما افسوس که نگرانی دولت عراق از همه گیری ویروس کرونا، یکی از حاضران بزرگ سال های گذشته اربعین را غایب کرده و آن زائران ایرانی هستند.

شاید تنها زائر ایرانی حاضر در مراسم اربعین حسینی که در جای جای مسیر اثر گام هایش را می شد، حس و شمیم عبورش را از موکب ها، استشمام کرد، شهید حاج قاسم سلیمانی بود که با همرز شهیدش حاج ابومهدی المهندس، در طول این مسیر حضور برجسته ای داشتند.

موکب داران عراقی تصاویر این سرداران شهید را که آیت الله سیستانی مرجع عالی دینی عراق آنها را «فرماندهان پیروزی بر داعش» نامید، در طول مسیر نصب کرده اند و عزاداران نیز یاد و خاطر آنها را گرامی می دارند تا این چنین حاضرترین زائران آیین اربعین امسال باشند.

با وجود همه هشدارها و نگرانی ها از شیوع کرونا، امسال نیز مسیر ۱۱۰ کیلومتری بغداد تا کربلا وجب به وجب شاهد برپایی موکب شده بود و اهالی بغداد از دیروز جمعه همپای زائران استان های شمالی پایتخت، پیاده روی اربعین حسینی (ع) را آغاز کردند.

در حالی که در طول یک هفته گذشته مسیر بغداد و کربلا با وجود آماده شدن موکب ها خالی از خیل زائران بود اما از دیروز جمعه که زائران استان های دیاله و صلاح الدین به بغداد رسیدند، زوار پایتخت نیز به راه افتادند و با اهل و عیال پا در جاده عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گذاشتند.

این گزارش جالب و جذاب را در ادامه مشاهده کنید:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شمار مبتلایان به کرونا در جهان از مرز ۳۷ میلیون نفر عبور کرد

ش اکتبر 10 , 2020
اجتماعی/ سلامت برآوردهای آماری از سراسر جهان نشان می‌دهد در عرض دو و نیم روز یک میلیون نفر دیگر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و شمار کل بیماران از سی‌و‌هفت میلیون نفر عبور کرده است. برآوردهای وبگاه «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد تعداد کسانی که در جهان به ویروس «کووید۱۹» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000