سالار عقیلی: ایران هرگز استادی همچون شجریان به خود نمی‌بیند

5f81aa10b906a_5f81aa10b906c سالار عقیلی از خوانندگان مطرح کشور گفت: ایران هرگز استادی مانند شجریان به خود نخواهد دید و فکر نمی‌کنم مادر گیتی چنین گوهر و گنجینه‌ای را دوباره خلق کند.

سالار عقیلی روز شنبه در حاشیه مراسم خاکسپاری مرحوم شجریان در مشهد افزود: استاد شجریان متعلق به این ملت و جامعه و البته تمام دنیاست، با فوت ایشان امروز یک ملت عزادار شد، فوت این استاد عزیز را به ملت ایران، خانواده استاد و همه هنرمندان ایران تسلیت میگویم.

وی ادامه داد: خواننده زیاد داریم اما به چه صدا و آهنگی؟ استاد شجریان فقط هنرمند صدا و آواز نبود، استاد یک مجموعه بود، مجموعه ای از اخلاق، معرفت، رفتار، منش، انسانیت و افتادگی، هنر یک بُعد از داشته‌های استاد شجریان بود.

در این مراسم عقیلی با حضور مقابل نرده‌های آرامگاه فردوسی با مشتاقان حضور در مراسم خاکسپاری گفت و گو کرد و فوت استاد آواز ایران را به آنان تسلیت گفت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خاطره همسر شهید حججی از لحظه شنیدن خبر شهادتش

ش اکتبر 10 , 2020
سیاسی/ دفاعی همسر شهید حججی خاطراتی را از لحظه شنیدن خبر شهادت همسرش بیان داشت. به گزارش خبر فوری به نقل از رادیو اربعین، زهرا عباسی (همسر شهید مدافع حرم محسن حججی) با حضور در یکی از برنامه‌های رادیو اربعین درباره چگونگی آشنایی با همسرش، زندگی و شهادت وی می‌گوید: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000