پخش مجدد سریال خاطره‌انگیز قدیمی از تلویزیون

5f817f31df7f0_5f817f31df7f2 مجموعه تلویزیونی «در قلب من» از چهارشنبه ـ ۲۳ مهر ماه ـ از شبکه آی‌فیلم در کشورهای فارسی‌زبان پخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «در قلب من» به‌کارگردانی حمید لبخنده در جدول پخش کانال آی‌فیلم۲ قرار می‌گیرد.

«در قلب من» اولین بار در سال ۱۳۷۷ تولید و از شبکه سه سیما پخش شد. در این سریال هنرمندان سه نسل، زنده‌یاد حمیده خیرآبادی، ثریا قاسمی و لعیا زنگنه، هم‌بازی شده‌اند.

این مجموعه روایتگر زندگی دو خانواده از قشر فقیر و ثروتمند است که دختر خانواده ثروتمند یعنی سارا به رضا و دایی سارا به لیلا علاقه‌مند بوده و در این رابطه دراماتیک پاره‌ای از مسائل اجتماعی نیز به تصویر کشیده می‌شود.

زنده‌یاد جعفر بزرگی، پارسا پیروزفر،‌ علی دهکردی، پویا امینی و رزیتا غفاری از دیگر بازیگران سریال «در قلب من» هستند.

این سریال قرار است از چهارشنبه همین هفته هر روز ساعت ۱۶ به‌وقت تهران، ۱۷ به‌وقت کابل و ۱۷:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان روی آنتن می‌رود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چند پرسش درباره‌ی جریمه‌های کرونایی

ش اکتبر 10 , 2020
چند روز متوالی است که مرگ‌های روزانه کرونایی بالای ۲۰۰تا است و جمعی از مردم گویا هنوز این موج را، این مرگ‌ومیرها را و این داغ‌ها را باور نکرده‌اند؛ نه ماسک می‌زنند و نه فاصله‌گذاری فیزیکی را رعایت می‌کنند. موج سوم کرونا با شدت بیماری‌زایی بیشتر آغاز شده، تخت‌های بیمارستانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000