طراحی مزار و سردیس استاد شجریان چگونه خواهد بود؟

5f818a2302c33_5f818a2302c35 معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان خراسان رضوی گفت: در خصوص طراحی مزار و سردیس استاد محمدرضا شجریان باید با همایون شجریان و اداره کل میراث فرهنگی استان همفکری شود و سپس تصمیم‌گیری کنیم.

محمدرضا محمدی در رابطه با طراحی مزار مرحوم شجریان اظهار کرد: به دلیل این‌که امروز تدفین انجام شده، در حال حاضر پیشنهادی برای طراحی مزار و سردیس نداریم. لازم است در این خصوص جلسه‌ای برگزار شود تا با همفکری تصمیم‌گیری کنیم. لازم است در این خصوص نظر همایون شجریان، فرزند استاد، را هم مطلع شویم؛ نظر خانواده ایشان را می‌پرسیم و با همفکری اداره کل میراث فرهنگی استان که متولی مجموعه آرامگاه است، به تصمیم واحدی خواهیم رسید.

وی در رابطه با نهایی شدن طراحی و نصب سنگ مزار مرحوم محمدرضا شجریان خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که طی یک تا دو ماه آینده این موضوع به نتیجه برسد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در روزهای آتی مشکلی برای بازدید عموم مردم از مجموعه آرامگاه و مزار استاد شجریان وجود نخواهد داشت، عنوان کرد: فکر می‌کنم مهیا شدن شرایط برای حضور مردم بر مزار استاد شجریان باید بر اساس روال عادی آرامگاه و اداره کل میراث فرهنگی استان پیش رود و بعید می‌دانم در روزهای آتی مشکلی برای حضور مردم در مجموعه آرامگاه و مزار استاد شجریان وجود داشته باشد.

انتهای پیام

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

به آقای روحانی رای دادم، هوادارانم حق دارند بلاکم کنند / فکر می‌کردم کرونا برای همسایه است

ش اکتبر 10 , 2020
خانم مجری و بازیگر تلویزیون درخصوص گذراندن روزهای کرونایی گفت: قدر روزهای گذشته را بیشتر می‌دانیم و این روزها با ترس به رفت و آمد می‌پردازیم. مهسا ایرانیان در گفت و گو با برنامه خبر فوری به بالارفتن قیمت دلار اشاره و اظهار کرد: امروز که در حال گفت و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000