نامه رئیس جمهور ونزوئلا خطاب به مردم جهان

سیاسی/ بین الملل 5f817e3b53fbb_5f817e3b53fbe رئیس‌جمهور ونزوئلا نامه‌ای خطاب به "مردم جهان" در خصوص پاسخ دولتش به تحریم‌های یکجانبه‌ واشنگتن علیه کشورش، منتشر کرد.

نیکولاس مادورو در این نامه به تاریخ دوم اکتبر که روز جمعه از سوی خورخه آریزا، وزیر امور خارجه دولتش در توئیتر منتشر شد در خصوص تدابیری که مجلس ملی موسسان ونزوئلا تصویب کرد نظیر قانون ضد محاصره برای توسعه ملی و تضمین حقوق مردم ونزوئلا توضیح داده است.

مادورو گفت، این قانون"اجازه به ایجاد مکانیزمهایی با هدف بهبود درآمد ملت خواهد داد". او اضافه کرد، مشوقهایی می توان برای "تحریک فعالیت اقتصادی داخلی" و حمایت از سرمایه گذاری خارجی به وجود آورد.

رئیس جمهور ونزوئلا در عین حال تاکید کرد، این کشور برای برگزاری انتخابات پارلمانی در ششم دسامبر آتی آمادگی داشته و بالغ بر ۹۰ درصد از سازمانهای سیاسی محلی نزدیک به ۱۴۰۰۰ نامزد برای این رقابت بر سر ۲۷۷ کرسی معرفی کرده‌اند.

به گفته رئیس جمهور ونزوئلا، این انتخابات "بی تردید قدرت بیشتری در اختیار ملت و مردم ما که با منزلت و استحکام در برابر تجاوزگری خارجی مقاومت کرده‌اند می‌گذارد".

رئیس جمهور ونزوئلا اضافه کرد، کشورش شاهد تحمیل یک قانون، هفت دستور اجرایی و حدود ۳۰۰ اقدام اداری از سوی آمریکا علیه خود بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نوبخت و نمکی هم کرونایی شدند؟/ جهانپور: ابتلای وزیر بهداشت به کرونا صحت ندارد

ش اکتبر 10 , 2020
سیاسی/ دولت یک روزنامه‌نگار از ابتلای وزیر بهداشت و درمان و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه به کرونا خبر داد. اما رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خبر ابتلای وزیر بهداشت را تکذیب کرد. فرید مدرسی در یک پیام توییتری نوشت: آقایان محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000