پاسخ به اظهارات خواننده خارج‌نشین در مورد شجریان

5f80d75ba7a9e_5f80d75ba7aa0 خبرنگار روزنامه همشهری به گفته‌های خواننده ایرانی مقیم اروپا درباره شجریان واکنش نشان داد.

کامران بارنجی در واکنش به گفته‌های خواننده ایرانی خارج نشین درباره مرحوم شجریان نوشت:

برسانید به دست شاهکار بینش‌پژوه؛ بخشی از گفت و گوی محمدرضاشجریان با روزنامه اطلاعات/ فروردین۵۷: سیگار نمی‌کشم، با هیچ دودی انس و الفت ندارم، مشروب نمی‌خورم، شبانه روزی هشت ساعت می‌خوابم، کوهپیمایی می‌کنم و به میوه و سبزی می‌پردازم.

پاسخ به اظهارات خواننده خارج‌نشین علیه شجریان

روز گذشته خبر درگذشت استاد محمدرضا شجریان خواننده پرآوازه و تکرار نشدنی ایران در اکثر رسانه های ایران و جهان بازتاب داشت و بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور ایرانی و خارجی درگذشت استاد شجریان را تسلیت گفتند، در این بین شاهکار بینش پژوه خواننده ایرانی خارج نشین نیز با انتشار پستی اینستاگرامی که در آن به خاطره ای با استاد شجریان اشاره کرده بود باعث واکنش های فراوانی شد.

بینش پژوه در اینستاگرامش با انتشار عکسی از استاد شجریان نوشته است:

“یاد روزهاى پایٔیزى باغ هشتگرد به خیر باد. استاد شراب انداخته بود و به همین مناسبت در منزل سفره گسترده بود. با شوخ طبعى همیشگى گفتند: شنیدم آشپزیت از من هم بهتره، به شیطنت گفتم : هفته آینده منزل من و قضاوت با همین میهمانها.گفتند: تا عدالت رعایت بشه سر همین سفره و در همین اتاق قضاوت کنند و چنین شد که براى هفته ها جمع مى شدیم و افتخار طبخ، یک هفته در میان به من مى رسید. از آن جمع صمیمى تنها استاد بود که در ایران ماند و ما هر کدام به گوشه اى از جهان کوچ کردیم.

آرزوى آمرزش براى شما شبیه آرزوى لطافت براى بارونه.

دلم برایتان تنگ مى شود آقاى شجریان نازنین. بدون پیشوند صدایتان مى کنم که لقب استاد بى اندازه حقیر است براى بزرگى شما.

دوستتان داشتم ، دارم و خواهم داشت که دوست داشتنى ترین بودید”

سپس شاهکار بینش پژوه متن این خاطره را در زیر پست همایون شجریان و چند هنرمند دیگر نیز کامنت (نظر) گذاشته است که با واکنش منفی کاربران روبرو شده است تا جایی که عده ای نیز بر این باورند که این خاطره ساختگی و تنها برای نشان دادن نزدیکی اش با استاد شجریان است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سیمان گران شد؛ پاکتی ۴۰ هزار تومان

ش اکتبر 10 , 2020
انجمن سیمان از موافقت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با افزایش نرخ سیمان خبر داد. افزایش قیمت سیمان پاکتی به میزان هر تن ۴۰۰،۰۰۰ ریال نسبت به قیمت‌های مصوب صورت پذیرفت. در این اطلاعیه درباره افزایش قیمت سیمان آمده است: با توجه به پیگیری‌های مستمر انجمن و پس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000