توییتر: اعلام پیروزی زود هنگام در انتخابات آمریکا ممنوع

سیاسی/ بین الملل 5f80bee44c61b_2020-10-09_23-19 بر اساس نظرخواهی‌ها بیشتر دموکرات‌ها و هواداران جو بایدن به صورت پستی رای خواهند داد. در حالی که هواداران ترامپ می‌گویند در روز انتخابات به پای صندوق رای خواهند رفت.

مدیران توییتر می‌گویند این شبکه اجتماعی از اعلام پیروزی زودهنگام نامزدهای انتخابات آمریکا جلوگیری خواهد کرد. با توجه به شیوع کرونا بسیاری از آمریکایی‌ها به صورت پستی در انتخابات شرکت خواهند کرد و ممکن است مشخص شدن پیروز در برخی ایالت‌ها هفته‌ها طول بکشد.

بر اساس نظرخواهی‌ها بیشتر دموکرات‌ها و هواداران جو بایدن به صورت پستی رای خواهند داد. در حالی که هواداران ترامپ می‌گویند در روز انتخابات به پای صندوق رای خواهند رفت.

توییتر همچنین تدابیر تازه‌ای برای جلوگیری از انتشار خبرهای جعلی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نظر گرفته است. به گفته این شرکت بازنشر مطالب بدون اضافه کردن نظری نیز دشوارتر خواهد شد تا کاربران در کنار بازنشر یک توییت نظر خود را نیز اضافه کنند.

این تصمیم پس از آن اعلام شد که دونالد ترامپ در بازگشت از بیمارستان به کاخ سفید ده‌ها توییت را منتشر و یا بازنشر کرد. ترامپ در پی ابتلا به ویروس کرونا بستری شده بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ترامپ میکروفونش را قطع کرد تا سرفه‌هایش شنیده نشود؟

ج اکتبر 9 , 2020
سیاسی/ بین الملل کارشناسان معتقدند ترامپ حین مصاحبه با فاکس نیوز سرفه‌اش گرفت و میکروفون خود را Mute کرد تا کسی صدای سرفه‌هایش را نشنود! badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000