طلا در آستانه صعود است؟

5f8042c94d684_5f8042c94d686 قیمت معاملات آتی طلا و نقره در بازارهای روز گذشته کاهشی بود. قیمت طلا در پایان معاملات در محدوده پایین‌ترین سطح معاملاتی روز قرار گرفته بود، به نظر می‌رسد از سر گرفتن روند صعودی نیاز به اخبار جدید و مثبت دارد.

با وجود آنکه پیشتر عده‌ای از تحلیل‌گران عنوان کرده بودند که طلا با از دست دادن جایگاه خود به عنوان سرمایه امن با بازارهای سهام همگام شده است، اما طی دو روز گذشته علیرغم روند صعودی در بازارهای سهام، فلزات گرانبها روند کاهشی خود را ادامه می‌دهند.

معاملات آتی طلای دسامبر بر همین اساس روز گذشته با ۳.۸۰ دلار کاهش به ۱۸۸۶.۸۰ دلار رسید و آخرین قیمت اونس نقره در بازار کومکس نیویورک با ۰.۰۵۱ دلار کاهش ۲۴.۲۷ دلار مورد معامله قرار گرفت.

قیمت جهانی طلا

به نظر می‌رسد که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران همچنان در حال بررسی گفت‌وگوهای میان کنگره و دولت در رابطه با تصویب یا عدم تصویب بسته دوم محرک مالی هستند، بسته‌ای که قرار است به داد شهروندان و مشاغل آمریکایی برسد، اگرچه بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد که پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این بسته به تصویب برسد.

بر این اساس، شاخص‌های سهام ایالات متحده در طول روز گذشته به تصور آنکه در نهایت نتیجه‌ای از مذاکرات کنگره عاید خواهد شد، روند صعودی را ادامه دادند. این در حالی است که اظهارات نمایندگان کنگره از جمله نانسی پلوسی روز گذشته آخرین گمانه‌ها درباره تصویب این بسته را در آینده نزدیک از بین برد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سرفه‌های ترامپ کار دستش داد!

ج اکتبر 9 , 2020
سیاسی/ بین الملل نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از تشکیل کمیسیونی برای ارزیابی سلامت روان ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا خبر داد. رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن انتشار نامه‌ای رسمی اعلام کرد کمیسیونی را برای ارزیابی سلامت روان ترامپ و توانایی وی در تصدی پست ریاست جمهوری تشکیل خواهد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000