درخواست وزارت بهداشت از دوستداران استاد شجریان

5f80433f4e89b_5f80433f4e89e سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تسلیت درگذشت استاد محمدرضا شجریان، گفت: درخواست‌مان از کلیه دوستداران این استاد فقید این است که در جریان برگزاری مراسم خاکسپاری نهایت تلاش و دقت لازم را در رعایت توصیه‌های بهداشتی به کار برند.

دکتر سیما سادات لاری با اشاره به درگذشت استاد محمدرضا شجریان، گفت: همانطور که می‌دانید، هنرمند بزرگ و بلند آوازه کشورمان، استاد محمدرضا شجریان چشم از جهان فرو بستند و به دیدار معبود شتافتند. ضمن تسلیت این مصیبت سنگین به ملت ایران و به ویژه کلیه اصحاب فرهنگ و هنر این مرز و بوم، برای این استاد محبوب تاریخ سرزمین‌مان علو درجات و برای خانواده‌شان صبر و سلامتی می‌خواهیم.

وی افزود: در عین حال با توجه به شرایط خاص بیماری در کشور و افزایش چشمگیر خطر شیوع و انتقال ویروس کرونا در تجمعات، درخواست‌مان از کلیه شاگردان، هنرمندان و دوستداران این استاد فقید این است که در جریان برگزاری مراسم خاکسپاری نهایت تلاش و دقت لازم را در رعایت توصیه‌های بهداشتی به کار برند تا با لطف خدا شاهد برپایی مراسمی بدون هرگونه خطر ابتلای دسته جمعی به بیماری کووید-۱۹ باشیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

برخورد آل کثیری با اقتصاد ایران!

ج اکتبر 9 , 2020
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران می‌گوید، در ماه‌های گذشته در کنار محدودیت‌های کرونا، برخی کشورها نیز رفتاری تبعیض آمیز با اقتصاد ایران داشته‌اند. علی شریعتی بیان کرد: همانطور که از ابتدای شیوع ویروس کرونا، قابل حدس بود، با توجه به محدودیت‌هایی که برای مقابله با گسترش آن اجرایی شده، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000