تحویل اولین سری خودروهای سورن ELX به مشتریان

5f7f47a70b852_2020-10-08_20-38 معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو گفت: همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع ) اولین سری از خودروهای سورن ای ال ایکس ویژه، تحویل مشتریان می شود.

علی اصغر سرائی نیا در جریان بازدید از دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت با بیان این مطلب گفت : این خودرو علاوه بر زیبای دارای کیفیت و تجهیزات ایمنی بالای است.
وی خاطر نشان ساخت : علاوه بر سورن ای ال ایکس دو خودروی جدید پارس ال ایکس و سمند اس ای در سال جاری تولید و تحویل مشتریان می شود .
سرائی نیا همچنین از افزایش رضایتمندی مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد و تصریح کرد : تحویل به موقع و شرایط مختلف فروش موجب افزایش رضایتمندی مشتریان شده است .
وی تصریح کرد : میزان فروش ایران خودرو در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد افزایش داشته است .
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو پر تقاضا ترین خودروی این شرکت را پژو 405 دانست و افزود : در شش ماهه نخست سال جاری 30درصد فروش ایران خودرو مربوط به پژو 405 بوده است
وی تاکید کرد : یکی از سیاست های مهم ایران خودرو در شش ماهه دوم سال جاری تولید خودروهای کم مصرف ودوگانه سوز خواهد بود .

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیام تسلیت سید هادی خامنه‌ای به مناسبت رحلت استاد آواز ایران

پ اکتبر 8 , 2020
سید هادی خامنه ای در پی درگذشت استاد شجریان با صدور پیامی نوشت: آن وجود نازنین، همواره در کنار مردم ماند و با وجود برخی جفاها و بی‌مهری‌ها، در پایبندی به عهد خود با مردم، ذره‌ای تردید نکرد. پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین "سید هادی خامنه ای" به مناسبت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000